AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Del Skrevet 22. september 2022 Og hva gir trua deg? Anonymkode: fad57...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 23. september 2022 #2 Del Skrevet 23. september 2022 Stort sett så er det vel en privatsak.. men ved å ‘nesten dø’ så opplever man gjerne en følelse av at livet ikke bare er i oss når vi har en kropp, men fortsetter på annen måte når hjertet slutter å slå. Man kan kalle det Gud, kraften, kilden, skaperen etc. Det er vi på jorda som den gir den/det forskjellig navn. Hilsen tidligere ‘ikke-troer’. Greit å ta med seg nå om dagen, det gir en egen ro i tidene som ligger foran oss nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Del Skrevet 23. september 2022 Fordi jeg har opplevd han Anonymkode: efdfa...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 23. september 2022 #4 Del Skrevet 23. september 2022 Fordi jeg føler jeg har fått bevis gjennom Bibelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Del Skrevet 23. september 2022 Fordi jeg er frelst og tror på den Allmektige Gud som ingenting er umulig for. Har opplevd masse med Gud og hans Ånd. Anonymkode: d9267...bc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 23. september 2022 #6 Del Skrevet 23. september 2022 Heller tro på den bibelske Guden enn å ofre barna dine til Molech 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. september 2022 #7 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi jeg er frelst og tror på den Allmektige Gud som ingenting er umulig for. Har opplevd masse med Gud og hans Ånd. Anonymkode: d9267...bc6 Allmektig ja..den var god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 25. september 2022 #8 Del Skrevet 25. september 2022 Fordi Han er min Far. Tviler du på om faren din eksisterer? Tenkte meg det 😉 Gud er ikke en sak av tro, men av Ren Absolutt Bevissthet og Opplevelse. Jeg tror ikke. Jeg vet Gud eksisterer. Jeg sverger på moren min :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #9 Del Skrevet 25. september 2022 Hmm godt spørsmål. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg tror på Han, det er bare en følelse jeg har på en måte .. Jeg vet ikke hvordan det er å ikke tro, selv i mine mørkeste stunder så har jeg følt Han, selvom jeg kanskje har følt det urettferdig eller ufortjent å stå i enkelte situasjoner. Men troa på Han har liksom, ja jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg vet at Han «ordner opp» hvis det gir mening, overhodet ikke alltid som jeg ønsker, men som jeg trenger .. Jeg vet ikke .. Jeg bare stoler på Han .. Stoler på at Han finnes .. Det var et godt spørsmål, altså! Men jeg føler’n .. Enkelt og greit. Jeg føler’n i hele kroppen! Anonymkode: 2c408...ba4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå