Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor sa alltid at man må se an en persons negler, og at man sparer mye tid ved å luke ut potensielle partnere på den måten. Jeg synes hun pratet tull, men når jeg tenker på det tror jeg hun hadde mye rett. Hennes utsagn gjaldt lange, lakkerte negler.  Slike negler er det ingen som gidder å ta i et tak som kan ha. 

Flere gode elimineringstriks fra den eldre garde som står seg i dag?

Anonymkode: d049a...efc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor da bruk alltid god tid på å bli kjent, og ikke bli gravid! Og det har jeg fulgt siden :)

Anonymkode: 5dec2...885

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Voksne menn uten lappen er det noe rart med. 

Anonymkode: 61469...934

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Min mor sa alltid at man må se an en persons negler, og at man sparer mye tid ved å luke ut potensielle partnere på den måten. Jeg synes hun pratet tull, men når jeg tenker på det tror jeg hun hadde mye rett. Hennes utsagn gjaldt lange, lakkerte negler.  Slike negler er det ingen som gidder å ta i et tak som kan ha. 

Flere gode elimineringstriks fra den eldre garde som står seg i dag?

Morsomt, jeg fikk maaaange blikk fra menn når jeg hadde lange røde lakkerte negler. 

Menn som det er litt tak i trenger vel ikke en bøff dame med hendene til en bonde. Eller? Kansje de greier å ta de tunge løfta sjøl? 

Anonymkode: e7eaa...8f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Morsomt, jeg fikk maaaange blikk fra menn når jeg hadde lange røde lakkerte negler. 

Menn som det er litt tak i trenger vel ikke en bøff dame med hendene til en bonde. Eller? Kansje de greier å ta de tunge løfta sjøl? 

Anonymkode: e7eaa...8f5

Klarer fint egne tunge løft, men det er fint med ei dame som gjør sitt også. Min mor hadde evig rett, mye mer stas med ei dame som ikke er redd for arbeid.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klarer fint egne tunge løft, men det er fint med ei dame som gjør sitt også. Min mor hadde evig rett, mye mer stas med ei dame som ikke er redd for arbeid.

Tull. Jeg har lange lakkerte negler og jobber mest hest, løfter mange hundre kilo høyballer og vannbøtter hver dag, måker møkk, tråkker i gjørme og har garantert mye mer fysisk skittenarbeid og tungt arbeid enn de fleste mannfolk 

Anonymkode: 5dec2...885

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har lagt nytt gulv, bygd garderobe, skrudd sammen kjøkken, malt og sparklet vegger, rengjort sluk, klipt hekk og fjernet busker, måkker snø, og gruset innkjørsel med lange lakkerte negler...

Anonymkode: 2de22...c49

• Liker 2
Skrevet

Vi har ikke tommelen midt i hånda selv om vi har lange, lakkerte negler. 

Anonymkode: 313f5...6ca

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke redd for å ta i et tak, men kan ha litt lengde på neglene og neglelakk iblant. De er jo korte når jeg pusser opp eller noe, da knekker jo alltid minst en uansett sånn at man må ta alle, men altså - de vokser jo ut igjen.. 😁

Et råd jeg alltid fikk fra min mor, var løp ved første tegn på urimelig kontrollbehov. Aldri la en mann bestemme over deg, si hvordan du skal oppføre deg eller hva du kan kle deg i. Gå på første slag.

Har alltid fulgt dem. Var på date med en veldig kjekk fyr engang hvor egentlig alt var riktig, han var nærmest drømmemannen. Men jeg leste en liten usikkerhet eller negativitet mellom linjene knyttet til at jeg likte å gå ut på byen med venner. Rødt flagg og droppet han. Han endte opp med ei annen jeg kjenner så vidt, flere år senere kommer det frem at han var sykelig sjalu og kontrollerende og at hun har hatt det helt jævlig. 

Anonymkode: 5ccae...6e2

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

En gang i tida ble jeg litt kjent med ei som jobba litt delvis på bilverksted, og var ganske glad i å skru på hobbybasis. Jeg hjalp henne en gang å holde et dekk mens hun skulle skru det fast. Da la jeg merke til at hun hadde lange velstelte negler med lakk. Jeg sa "jøss!", og spurte om det går bra med neglene når hun bruker hendene og driver på slik som hun gjør. Og ja, det gikk visst bra påstod hun. Jeg har aldrig hatt lange fine negler selv (jeg er av det mannlige kjønn, ikke så vanlig der), men jeg ble faktisk litt imponert, og vet nå at man kan ikke dømme folk basert på neglene. :)

Endret av Blue Balloon
  • Liker 1
Skrevet

Hadde lange negler da jeg var ung. Ingen problem med å ta i et tak. 

Anonymkode: 209c6...178

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...