AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Ser nyhetene i dag og journalist Gro Holm. Hun blir da bare flottere med årene hun. Nå er håret helt grått og det er fint. Jeg er bare førti og har ikke et grått hår enda men jeg har bestemt meg for å eldes med stil, jeg skal la håret bli grått. Anonymkode: e206d...07d 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Enig! Naturlig er alltid det beste og grått hår er kjempefint og vitner om karakter. Anonymkode: 37e90...51d 2
Leo Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Å farge de første grå hårene går jo greit, men man stoppe mens leken er god. Etter hvert må man farge veldig ofte for å unngå synlig ettervekst og da er det på tide å la naturen gå sin gang. En annen ting er at fargene på hud/bryn/vipper også sakte endrer seg og hvis man da tviholder på sin opprinnelige hårfarge så vil det etter hvert se unaturlig og rart ut. Velstelt, grått hår kan jo være skikkelig fint og jeg la også merke til Gro Holm både i går og i dag.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Et annet eksempel er Heidi Nordby Lunde begynner også å få synlige grå hår og ser fantastisk ut! Anonymkode: 37e90...51d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 19.34): Ser nyhetene i dag og journalist Gro Holm. Hun blir da bare flottere med årene hun. Nå er håret helt grått og det er fint. Jeg er bare førti og har ikke et grått hår enda men jeg har bestemt meg for å eldes med stil, jeg skal la håret bli grått. Anonymkode: e206d...07d Mine grå hår gir meg litt naturlig highlights i håret mitt syns jeg😅 Har ikke tenkt på å farge over, selv om jeg ikke er 40 en gang🤣 Barna mine erter meg, men jeg erter tilbake og sier det ikke er rart jeg har grått hår med de trollunger jeg bor med❤️ Kjør på, bedre å elde med still enn å skjule det! Anonymkode: cd2f0...9fd 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Grått har gjør at man ser mye eldre ut. Men dårlig farget hår eller ettervekst ser verre ut. Jeg kommer til å starte å farge når jeg får de første grå hårene (er 40 nå), og holde på så lenge det ser ok ut. Er heldigvis blond. Anonymkode: 3ffbf...3f4
Adrenalina1 Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Ingenting som heter å eldes med stil. Det finnes ingenting vakkert eller verdig ved å bli gammel.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #8 Skrevet 27. september 2022 Har forståelse for at noen går lei av å stadig farge det når de har fått grått hår, men de damene jeg ser i 50-60-årene med helt grått hår, de blir seende veldig gamle ut. Men hovedsaken er at man er fornøyd med det selv, ikke så viktig hva andre tenker. Anonymkode: 4e4eb...f26 1
Maskinfører Skrevet 27. september 2022 #9 Skrevet 27. september 2022 (endret) Veldig sølvgrå manke 🙂 Endret 27. september 2022 av Maskinfører
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #10 Skrevet 27. september 2022 Adrenalina1 skrev (10 timer siden): Ingenting som heter å eldes med stil. Det finnes ingenting vakkert eller verdig ved å bli gammel. Der er jeg ikke enig. Ser mange gamle damer (og menn) som er vakre. En trenger ikke å være glatt som en barnerumpe for å være vakker. Kloke, gode mennesker som utstråler en indre ro og styrke, det vises utenpå. Anonymkode: 4e4eb...f26 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå