AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Med strømstøtte og det hele? Jeg betaler omtrent midt i måneden. Forrige gang var det 710, nå var det 910. Litt suspekte summer. Jeg får bare beskjed om hvor mye jeg skal betale. Mottar ikke strømregning. Har postet tråder om dette før, om det høres kjent ut. Anonymkode: 8ff65...a4d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Jeg var litt rask på labben. Jeg slo på varmepumpa i stua for kanskje en ukes tid siden, i hvert fall under to uker siden. Har ingen andre oppvarmingskilder. Bruker omtrent aldri stekeovnen lenger, bare raske middager på kokeplate. Bor alene. Varmtvann er utenom strømmåleren min og er et tillegg på 60 kr i uka. Virker det ikke vanvittig med 910 kr? Anonymkode: 8ff65...a4d
Maskinfører Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Betalte 900,- i August denne måneden kom den på 760,- bruker ca 340 kwt i måneden sommerstid
Leo Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Strømstøtten ble økt fra 1. september og den økningen får altså ikke virkning før ved neste forfall som blir en eller annen gang i oktober. At strømregningen for august er høyere enn den for juli er i seg selv ikke suspekt siden prisene var høyere i august enn i juli og strømstøtten den samme.
Kvinne87Rogaland Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var litt rask på labben. Jeg slo på varmepumpa i stua for kanskje en ukes tid siden, i hvert fall under to uker siden. Har ingen andre oppvarmingskilder. Bruker omtrent aldri stekeovnen lenger, bare raske middager på kokeplate. Bor alene. Varmtvann er utenom strømmåleren min og er et tillegg på 60 kr i uka. Virker det ikke vanvittig med 910 kr? Anonymkode: 8ff65...a4d Kjøleskap/fryser bruker strøm konstant. Og lysskilder, elektriske apparater som TV/hårføner osv bruker også strøm. Jeg var borte mesteparten av forrige måned, og varmepumpa var avslått. Det eneste som trakk strøm da var kjøleskap, fryser og varmtvannsbereder. Fikk likevel strømregning på 1000,-
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Kvinne87Rogaland skrev (46 minutter siden): Kjøleskap/fryser bruker strøm konstant. Og lysskilder, elektriske apparater som TV/hårføner osv bruker også strøm. Jeg var borte mesteparten av forrige måned, og varmepumpa var avslått. Det eneste som trakk strøm da var kjøleskap, fryser og varmtvannsbereder. Fikk likevel strømregning på 1000,- Ok. Vanvittig. Jeg har kjøleskap og en liten fryseboks og utover det er det PC, PS4, to telefoner og nettbrett som lades + lys. Anonymkode: 8ff65...a4d
Leo Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok. Vanvittig. Jeg har kjøleskap og en liten fryseboks og utover det er det PC, PS4, to telefoner og nettbrett som lades + lys. Anonymkode: 8ff65...a4d Ut fra det du beskriver høres det mye ut. Kan du ikke be om et oppsett som viser hvordan den som gir deg beskjed om hvor mye du skal betale har kommet frem til beløpet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå