Gå til innhold

Hvorfor er det ikke fler menn som farger håret og steller utseendet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tynnhåra menn, gråhåra menn, menn med dårlig hud, mye rynker osv. Er ikke menn klar over at de vil bli mye kjekkere om de tar vare på utseendet sitt med litt hårfarge, hudpleie, nappe bustete bryn osv? Det irriterer meg at så mange menn i 30-årene ser ut som 40-årene og menn i 40-årene ser ut som i 50-årene! Turn off! Enda klager de på å være single og at damer har høye krav men de gjør ikke en dritt for å appellere til damer og forventer at damer skal stelle utseendet sitt 🤷‍♀️

Anonymkode: 078ea...9ed

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil jo ikke bli sett på som FEEEEMI, da! 😄 Tabu for mange menn å bruke noe annet enn deodorant. 

Skrevet
ChiLee skrev (4 minutter siden):

Vil jo ikke bli sett på som FEEEEMI, da! 😄 Tabu for mange menn å bruke noe annet enn deodorant. 

Det er så teit! Homofob OG stygg, ja da er man ikke mye kupp 😕

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Eh, nei, ellers takk! Menn skal se ut som MENN. 

• Liker 6
Skrevet
MissIndependent45 skrev (7 minutter siden):

Eh, nei, ellers takk! Menn skal se ut som MENN. 

Hvordan mener du at en mann ser mindre mann ut ved å ha jevn farge på håret, fresh og sunn hud uten hudormer og forebygge rynker og poser under øynene? 

Menn er ikke huleboere

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan mener du at en mann ser mindre mann ut ved å ha jevn farge på håret, fresh og sunn hud uten hudormer og forebygge rynker og poser under øynene? 

Menn er ikke huleboere

Fordi det er så enkelt at forfengelige menn er turn-off, det er femi i mine øyne. Nei takk!

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
MissIndependent45 skrev (3 minutter siden):

Fordi det er så enkelt at forfengelige menn er turn-off, det er femi i mine øyne. Nei takk!

Det er ikke forfengelig å ta vare på utseendet som andre normale mennesker gjør. Kvinner gjør det daglig og du ser ikke ned på kvinner som forfengelig for å gjøre det regner jeg med

• Liker 9
Skrevet
MissIndependent45 skrev (6 minutter siden):

Anser du damer som ikke steller seg som menn da?

Anonymkode: c06fb...5a8

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke forfengelig å ta vare på utseendet som andre normale mennesker gjør. Kvinner gjør det daglig og du ser ikke ned på kvinner som forfengelig for å gjøre det regner jeg med

Hvis det går over i botox, fillers og et tonn med sminke, så jo, det er forfengelig. Menn skal være menn i mine øyne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anser du damer som ikke steller seg som menn da?

Ja, hvis man mener at menn som steller utseendet sitt er femi så vil det si at man ser på damer som ikke gjør det samme som maskuline og det er jo helt feil. Går ikke an å tenke sånn! Homofobisk er det 

• Liker 3
Skrevet
MissIndependent45 skrev (Akkurat nå):

Hvis det går over i botox, fillers og et tonn med sminke, så jo, det er forfengelig. Menn skal være menn i mine øyne.

Hvem har sagt noe om botox, fillers og et tonn med sminke? Jeg skrev farge håret, ta vare på huden og nappe vekk buskete unibrow 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem har sagt noe om botox, fillers og et tonn med sminke? Jeg skrev farge håret, ta vare på huden og nappe vekk buskete unibrow 

Og det gjøres for å se feminin ut. Menn skal ikke være feminine, de skal være maskuline. Har du sett menn med farget hår? De ser ut som tullinger hele gjengen. Ellers takk. 

• Liker 1
Skrevet

Møtte en ny i sommer. Han har tynt hår med grått i, og jeg synes han er superkjekk med det.

Jeg liker at han ser ekte ut. Jeg digger at han er snill, omtenksom, jordnær og hyggelig.

Anonymkode: 3ca41...b70

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, hvis man mener at menn som steller utseendet sitt er femi så vil det si at man ser på damer som ikke gjør det samme som maskuline og det er jo helt feil. Går ikke an å tenke sånn! Homofobisk er det 

Ja. Det derre menn skal være menn er så neandertaler. Menn er forresten fortsatt menn om de er feminine og kvinner er fortsatt kvinner om de er maskuline. Men det er ikke nødvendigvis femi å stelle seg eller maskulint å ikke stelle seg. Det blir bare en sort/hvitt generalisering hele greia.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi er perfekte som vi er. Hvis man bruker sminke og parfyme så må det være for at man er stygg og lukter vondt.

Skrevet

Det kommer til å bli vanlig om 10-15 år.

Anonymkode: b738f...fc7

Skrevet

Møtte en ny i sommer. Han har tynt hår med grått i, og jeg synes han er superkjekk med det.

Jeg liker at han ser ekte ut. Jeg digger at han er snill, omtenksom, jordnær og hyggelig.

Anonymkode: 3ca41...b70

Nettopp! Det er noe veldig attraktivt med menn som eldes naturlig. ❤️ 

• Liker 1
Skrevet
MissIndependent45 skrev (Akkurat nå):

Og det gjøres for å se feminin ut. Menn skal ikke være feminine, de skal være maskuline. Har du sett menn med farget hår? De ser ut som tullinger hele gjengen. Ellers takk. 

Du mener at å farge håret og stelle huden gjør at man ser feminin ut? Så damer med grått hår og uren eller rynkete hud er maskuline de da? Skjønner du ikke hvor teit og ulogisk tankegangen din er? 

• Liker 1
Skrevet

Ja. Det derre menn skal være menn er så neandertaler. Menn er forresten fortsatt menn om de er feminine og kvinner er fortsatt kvinner om de er maskuline. Men det er ikke nødvendigvis femi å stelle seg eller maskulint å ikke stelle seg. Det blir bare en sort/hvitt generalisering hele greia.

Feminine menn er menn på papiret. Er de maskuline derimot? På ingen måte. Der er forskjellen.

• Liker 2
Skrevet

Mange av oss kjører "what you see is what you get".

Ikke noe lureri her i gården.

Anonymkode: e45fb...dec

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...