Gå til innhold

Hvordan bli kjent med andre gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet dessverre nettverket mitt da jeg så meg nødt å flytte vekk pga barnefar ble voldelig mot meg. Så da ønsket jeg ikke å bli boende i samme by. Men nå vet jeg ikke hvordan eller hvor jeg skal klare å stifte nye bekjentskaper. Har følt meg så ensom nå og har ingen å møte. Blir ikke det samme å kun ha tlf kontakt med de 2 venninnene jeg har.. jeg er forresten 30 og holder til i Vestfold

Anonymkode: 07cf5...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg mistet dessverre nettverket mitt da jeg så meg nødt å flytte vekk pga barnefar ble voldelig mot meg. Så da ønsket jeg ikke å bli boende i samme by. Men nå vet jeg ikke hvordan eller hvor jeg skal klare å stifte nye bekjentskaper. Har følt meg så ensom nå og har ingen å møte. Blir ikke det samme å kun ha tlf kontakt med de 2 venninnene jeg har.. jeg er forresten 30 og holder til i Vestfold

Anonymkode: 07cf5...a87

Meld deg inn i termingrupper og Hey Girl-grupper på Facebook, der er det mange som ønsker å bli kjent.

Anonymkode: 07eaa...729

Skrevet

Termingruppe på Facebook feks. Ser at der arrangeres treff flere plasser på min gruppe nå i forkant av vår terminmnd.

Anonymkode: b2b19...150

Skrevet

Preglife har en ny app som heter Preglife Connect, jeg har lastet den ned men ikke brukt den enda. Verdt å sjekke ut?

Anonymkode: 7ddc8...d95

Skrevet

jeg har fått andre gravid-venner via termin-gruppe på Facebook og appen Preglife connect. 
Lykke til. Heier på deg 💗

Skrevet

Termingrupper på Facebook.

Skrevet

Har fått venner via Preglife Connect, termingruppe På Facebook og fødselsforberedende kurs på lokal helsestasjon :)

Anonymkode: 55734...485

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...