Gå til innhold

Har dere begynt å fyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enda ikke satt på varmeovnene, og ikke tent i peis. Bor i Oslo, ganske mild høst foreløpig.

Anonymkode: 4be84...674

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men kommer til å begynne snart :) 

• Liker 1
Skrevet

Bor i innlandet, begynte å fyre i peisen denne uka da det var 17 grader da jeg kom hjem idag🥶

har ikke satt på noen av varmekablene ennå.

Anonymkode: 87a41...889

• Liker 1
Skrevet

Har ikke begynt, ikke engang kjøpt ved faktisk 😬

Har på varmekabler på bad og ett soverom i 1 egt. I stue og kjøkken oppe har vi vilt mange spotter som avgir mye varme, samt at jeg elsker telys, og tenner veldig mange hver kveld. 
Kommer til å varme opp så fort det er behov, har god strømavtale og tjener greit på strømmen jeg bruker, men overbruker ikke likevel.

Ser flere av naboene mine fyrer…

Anonymkode: 7a2bc...329

Skrevet

Fyrer hver dag jeg nå, har nok ved så det er bare herlig. 

Anonymkode: 9d0b5...17a

• Liker 1
Skrevet

Nei. Bor i en godt isolert leilighet i blokk, og får varme fra de over og ved siden av meg. Pluss det har vært en mild september her jeg bor. 17 grader ute nå på kvelden. Har derimot gått fra T-skjorte til fleece, men satser på å drøye innevarmen til oktober. 

Anonymkode: 755a8...b9b

• Liker 2
Skrevet

I går morges var det 16 grader i stua, så da fyrte jeg. Hadde jeg vært alene ville jeg nok bare tatt på en genser, men med en forkjølet baby kunne jeg ikke ha det så kjølig.

Anonymkode: c9e90...d45

• Hjerte 1
Skrevet

Kjenner det er begynt å bli kaldere i leiligheten, foreløpig holder det med litt telys og strikkejakke. 
Tenker å drøye ovnen så lenge som mulig. Pledd osv gjør jo susen en stund til tenker jeg.

• Liker 2
Skrevet

Ja. Bor en time nord for Oslo. 

Anonymkode: 797e9...486

Skrevet

Jepp, har blir merkbart kaldare og fyrte for første gong i dag. Veldig koselig 🧡

Skrevet

Ja, begynte for ca 2-3 uker siden. Kun et par timer på kvelden for å få koselig-følelsen hjemme. Uten fyring i peisen ligger temperaturen på 20,5 °, og etter 1,5 time blir det 25-26° og jeg må slukke for det blir for varmt. 

• Liker 1
Skrevet

Har fyrt tre morgener nå. I dag litt på kvelden også. Sesongen starter nå men jeg sjekker værmeldingen, blir det sol og litt varme ute vet jeg at huset varmes så fort sola runder hushjørnet så da bruker jeg teppe frem til da.

Anonymkode: b33df...311

• Liker 1
Skrevet

Fyrer ofte jeg, har tilgang på nesten gratis ved.

Anonymkode: 6232a...45f

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har ikke begynt, ikke engang kjøpt ved faktisk 😬

Har på varmekabler på bad og ett soverom i 1 egt. I stue og kjøkken oppe har vi vilt mange spotter som avgir mye varme, samt at jeg elsker telys, og tenner veldig mange hver kveld. 
Kommer til å varme opp så fort det er behov, har god strømavtale og tjener greit på strømmen jeg bruker, men overbruker ikke likevel.

Ser flere av naboene mine fyrer…

Anonymkode: 7a2bc...329

Du må hive deg rundt og kjøpe inn ved. Det blir dyrere mot vinteren og når det går tomt selges det fuktig ved.

Skrevet

I dag er første dag med varmeovnen på i stua, men har ikke skrudd på i andre rom eller fyrt i peisen enda. Ville ventet en stund med å skru på varmen i stua om vi ikke hadde hatt baby. :) Eldre leilighet i Oslo.

Får vanligvis godt med varme fra naboene over og under oss når de begynner å skru på varmen og å fyre, men de har tydeligvis valgt å vente i år. Er mye kaldere inne hos oss nå enn det tidligere har vært med samme utetemperatur.

Anonymkode: 44825...544

Skrevet (endret)

Har vært på frysepunktet noen ganger om natta her, så har fyrt litt i ovnen enkelte morgener ja. Gulvvarmen står på på badet, lav temperatur. Men bruker ikke elektriske ovner. 

Endret av JegMotStrømmen
Skrevet

Nei. Holder igjen til det blir kaldere. Bor i eldgammelt trekkfullt hus i Oslo, har vedovn og masssse ved

Anonymkode: 04dc8...5e8

Skrevet

Bor i Oslo, har fyret 4-5 ganger hittil i høst 😇

Anonymkode: c24af...112

Skrevet

Har sett litt rim på bakken denne uka, i Oslo. Satt på en panelovn i stua i dag, synes det ble litt kjølig og fuktig i regnværet. Tenkte at grensen skulle være oktober da men. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...