Gå til innhold

Gjentatt blikkontakt med jente på treningssenteret - følte meg sett for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på treningssenteret for første gang på et år. Det var en jente der som jeg fikk blikkontakt med flere ganger mens jeg var der. Dette er uvanlig fordi før nå har jeg blitt totalt oversett uansett hvor jeg har vært. 

For første gang i livet følte jeg at jeg var verdt noe for en kvinne. Hun var også veldig pen og hadde en bra kropp. 

Hva tror dere det betydde at vi fikk blikkontakt flere ganger? Som sagt det har aldri skjedd med meg før så jeg vet ikke hva jeg skal legge i det.  

Anonymkode: 5fe52...f4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke legge så mye i blikkontakt! 😄 

Anonymkode: f1728...6f4

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Er vel normalt at man ser rundt mellom sett på treninga og iblant møter blikket til folk?

Er de nære, gir man ett nikk evt. Har man hilst før, sier man hei.

Anonymkode: 342df...353

• Liker 1
Skrevet

Ikke legg noe i det. Man ser på folk hele tiden, men hyggelig at det betydde noe for deg :) Høres ut som at du har gått av å trene og gå til psykolog å jobbe med selvverdet ditt :)

Anonymkode: 39ed1...2ee

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er vel normalt at man ser rundt mellom sett på treninga og iblant møter blikket til folk?

Er de nære, gir man ett nikk evt. Har man hilst før, sier man hei.

Anonymkode: 342df...353

Har trent i flere år og det har aldri skjedd før at noen har hatt blikkontakt med meg flere ganger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har trent i flere år og det har aldri skjedd før at noen har hatt blikkontakt med meg flere ganger. 

Dette skjer meg HVER GANG og det er like kleint… For det er jo ikke meningen 

Anonymkode: 86339...ed9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette skjer meg HVER GANG og det er like kleint… For det er jo ikke meningen 

Anonymkode: 86339...ed9

Var ikke kleint for meg. Hun skyndte seg ikke med å se vekk. Føltes egt veldig naturlig. 

Skrevet

Smilte hun til deg?

Hvis ikke, ville jeg ikke lagt noe videre i det, nei.

Anonymkode: 076cd...4a0

Skrevet

Kanskje hun prøvde å få kontakt? Kanskje var det noe med deg som hun likte? Kanskje du ligner på noen hun kjente og så måtte hun se på deg flere ganger for å undersøke om du var den hun trodde? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var ikke kleint for meg. Hun skyndte seg ikke med å se vekk. Føltes egt veldig naturlig. 

Pass på at du ikke stirret og at hun bare stirret tilbake 

Anonymkode: b0f80...259

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Smilte hun til deg?

Hvis ikke, ville jeg ikke lagt noe videre i det, nei.

Anonymkode: 076cd...4a0

Det er trist hvis det ikke var noe mer i det fordi denne erfaringen fikk meg til å innse at kvinner bare er vanlige mennesker. Kanskje fordi jeg følte meg like mye verdt som en kvinne for første gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er trist hvis det ikke var noe mer i det fordi denne erfaringen fikk meg til å innse at kvinner bare er vanlige mennesker. Kanskje fordi jeg følte meg like mye verdt som en kvinne for første gang. 

Dette er litt selvmotsigende. 
Kvinner er vanlige mennesker og du er like mye verdt.

Uansett om hun mente noe med det eller ikke så kan du ta det som ett fint øyeblikk likevel. Du følte dere fikk litt kontakt. Det var fint. La det være med det. 

Er hun interessert i noe mer? det vil bare tiden vise. Smil tilbake og vær hyggelig og imøtekommende. 

Fortsett å sett pris på de små fine tingene her i livet, de gjør livet så mye bedre😃

Anonymkode: 99c90...65c

• Liker 1
Skrevet

Du får trene oftere hvis det styrker selvtilliten din, noe som også øker markedsverdien på innsiden. 

Kanskje du treffer samme dama igjen og kan begynne å hilse, så ser du an reaksjonen hennes?

Anonymkode: 544d9...8fc

• Liker 1
Skrevet

Er hun finere enn deg? Isåfall ikke legg noe særlig i det. Mest sannsynlig møtte hun bare blikket ditt fordi det er naturlig. 

Jeg møter også som regel blikket til fremmede kvinner, men jeg smiler ikke til de eller gjør noe mer ut av blikkontakten med mindre de er ekstremt attraktiv og interessant for meg.

Anonymkode: 4d73f...0f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er hun finere enn deg? Isåfall ikke legg noe særlig i det. Mest sannsynlig møtte hun bare blikket ditt fordi det er naturlig. 

Jeg møter også som regel blikket til fremmede kvinner, men jeg smiler ikke til de eller gjør noe mer ut av blikkontakten med mindre de er ekstremt attraktiv og interessant for meg.

Anonymkode: 4d73f...0f2

Så jeg er fortsatt stygg og null verdt for kvinner? Jeg trodde jeg for første gang var verdt noe. 

Skrevet
Boerke skrev (15 minutter siden):

Slutt å gå inn i jentegarderoben.

Dette er cope. 

Skrevet

OK

hvis det er første gang du føler deg verdig siden en kvinne gir deg blikk antar jeg hun er i 30 årene og du i tenårene

kan det stemme?

Anonymkode: 46208...65a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

OK

hvis det er første gang du føler deg verdig siden en kvinne gir deg blikk antar jeg hun er i 30 årene og du i tenårene

kan det stemme?

Anonymkode: 46208...65a

Nei

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvilket treningssenter var det på? 🤔

Anonymkode: 32570...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...