AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Jeg prøver å forstå meg på matchtreet på sukker. Så vidt jeg har forstått så er det slik at jo grønnere bladene er jo bedre match? Men hvor mange farger finnes det egentlig og er det slik at hvis man har svart akkurat det samme på den relasjonsskalaen, så blir bladet mørkegrønt? Eller er det litt slingringsmonn her? F.eks hva slags farge får bladet hvis jeg har svart 10 på "kosete og varm" men han har svart 9? Blir bladet da mørkegrønt eller blir det litt mindre grønt? Jeg er ikke autistisk, men tydeligvis er hjernen min det. For jeg har vært opphengt i det treet siden dag én. 😆 Og forøvrig: Hvor mange farger er det? Jeg har bare funnet 8 forskjellige farger men relasjonskalaen har 10 valgalternativer. Mørkegrønn Grønn Lysegrønn gul Guloransje Oransje Rød Mørkerød (...eller finnes det flere farger?) (p.s I en dating-sammenheng bryr jeg meg svært lite om det treet. Men fordi jeg er besatt av systemer og diagrammer så mååå jeg bare vite hvordan det funker! Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det 🤪) Anonymkode: de2d3...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå