AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Er helt utkjørt, baby har vært på meg siden fødsel, ligger ikke å leker alene, sover ikke alene, bæres over alt. Orket ikke mer. Plassere baby foran skjermen. Anonymkode: 894d6...dd6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Ja, og så? Skulle ikke det være lov? Og jeg håper barnet har en annen forelder som hjelper deg med å avlaste litt.. Anonymkode: 8fb81...3dd 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Det er helt lov. Håper babyen din trives med det, for da skal du bruke det som hjelp når du trenger! Anonymkode: ea55d...ea0 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Takk for svar, bør ikke en baby på snart 6 mnd ligge å leke alene i gymmen en stund? Er ikke det normalt? Og at de kan legges og soves andre steder enn på fanget? Anonymkode: 894d6...dd6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar, bør ikke en baby på snart 6 mnd ligge å leke alene i gymmen en stund? Er ikke det normalt? Og at de kan legges og soves andre steder enn på fanget? Anonymkode: 894d6...dd6 Nja, barn i den alderen er så forskjellig. Noen kan ligge alene en stund, andre er klistret til mor (og innimellom far). Men det blir bedre!😊 Anonymkode: 8fb81...3dd 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar, bør ikke en baby på snart 6 mnd ligge å leke alene i gymmen en stund? Er ikke det normalt? Og at de kan legges og soves andre steder enn på fanget? Anonymkode: 894d6...dd6 Ikke klistremerkebabyer. De er limt på deg døgnet rundt. Det er forferdelig slitsomt, men det går over til slutt. Legg på gulvet på magen så mange minutter du får til, du må sikkert ligger der nede også, og ta flere korte runder om dagen. Slik sørger du for nok aktivisering, som er grunnen til at man sier skjerm ikke skal ta over (så de ikke bare blir sittende passive). Så kan du ta noen skjermpauser i tillegg med god samvittighet. Anonymkode: 591e1...9d6 2
mingus Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 Jeg lar min ligge på gulvet og se på bounce patrol hvis jeg skal rydde/lage mat og hun nekter å la meg gjøre det uten hyling. Da ser hun på de masekoppene og danser og rocker med. 8 mnd. Ser virkelig ikke noe problem i dette! Det hjelper når jeg har startet å jobbe og pappan ikke klarer å roe henne ned på kvelden og hun vil ammes, så nei vet du hva, var de ikke millionærer hadde jeg sendt dem en stor takk 😀
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Da bør du ihvertfall se dine egne begrensninger og aldri få et barn til. Anonymkode: 3f56c...04d 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #9 Skrevet 22. september 2022 Jeg har tre barn. Jeg har aldri skrudd av tvn når en av de aldre har sett på noe og babyen har vært der .. Hva er det du tenker at er et problem? Noen babyer trenger mer nærhet enn andre også, min siste vil helst gå rundt med puppen min i munnen 24/7, han er et år. Innimellom så føler jeg nesten ikke at jeg får puste, men hey, thats life! Det blir bedre! Anonymkode: 8322f...c55
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 En 5 mnd baby ligger ikke mye alene, de trenger nærhet bare hold ut. Skjerm er ikke anbefalt. Skaff deg en bæresele, snart kan du bære på ryggen og gjøre andre ting samtidig. Anonymkode: 1ea54...daa
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): En 5 mnd baby ligger ikke mye alene, de trenger nærhet bare hold ut. Skjerm er ikke anbefalt. Skaff deg en bæresele, snart kan du bære på ryggen og gjøre andre ting samtidig. Anonymkode: 1ea54...daa Har bæresele, har fått så sykt mye muskler i kroppen av all næringen, men er sliten og har vondt også. Trenger å sitte ned litt å slappe av, men vil baby på fanget og ikke i selen. Baby sover kun på fanget også eller om jeg går rundt De fleste får vel litt fri når baby sover? Eller sitter i stolen å spiser? Trodde babyer på denne alderen lå i gymmen og utforsket jeg😞 Anonymkode: 894d6...dd6 1
SinfulBby Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 Gi dem en iPhone til ettårsdagen å du hører ikke mere fra de før de skal ta førerkort 😂😂
idamoor Skrevet 23. september 2022 #13 Skrevet 23. september 2022 SinfulBby skrev (4 minutter siden): Gi dem en iPhone til ettårsdagen å du hører ikke mere fra de før de skal ta førerkort 😂😂 Word 😛🤣 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #14 Skrevet 23. september 2022 SinfulBby skrev (10 minutter siden): Gi dem en iPhone til ettårsdagen å du hører ikke mere fra de før de skal ta førerkort 😂😂 Akkurat nå er det veldig fristende😆 Anonymkode: 894d6...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #15 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da bør du ihvertfall se dine egne begrensninger og aldri få et barn til. Anonymkode: 3f56c...04d Troll Anonymkode: 6439b...14b 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da bør du ihvertfall se dine egne begrensninger og aldri få et barn til. Anonymkode: 3f56c...04d Jeg tror heller du er den her som burde unngå barn, med en slik oppførsel. Anonymkode: 591e1...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #17 Skrevet 23. september 2022 Min elsket kråkeklubben på NRK og drømmehagen. Og naturprogrammer. Hun satt i vippestolen i korte øyeblikk. Anonymkode: 483bd...ec1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #18 Skrevet 25. september 2022 Jeg har to på 4 mnd, de kan ligge litt alene i gymmen av og til. Det kommer veldig an på humøret der og da. Men de syntes det er mye morsommere når jeg eller faren er der. Har du stokkestol med newbornseat, eller lignende stol som får baby opp i høyden? Jeg pleier å legge mine i newbornseat og sette stolene mot meg mens jeg holder på på kjøkkenet, eller sitter og slapper av litt i godstolen. Da er jeg «underholdningen» og det er de fornøyde med. Kan være verdt å prøve😊 Men hvis det som funker for deg er skjerm, så bruk skjerm. Ikke la det gi deg dårlig samvittighet. Gjør det som må til for at du kan ha en bra dag. Man skal ikke måtte ha baby på seg hele tiden. Anonymkode: 57669...956
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #19 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har to på 4 mnd, de kan ligge litt alene i gymmen av og til. Det kommer veldig an på humøret der og da. Men de syntes det er mye morsommere når jeg eller faren er der. Har du stokkestol med newbornseat, eller lignende stol som får baby opp i høyden? Jeg pleier å legge mine i newbornseat og sette stolene mot meg mens jeg holder på på kjøkkenet, eller sitter og slapper av litt i godstolen. Da er jeg «underholdningen» og det er de fornøyde med. Kan være verdt å prøve😊 Men hvis det som funker for deg er skjerm, så bruk skjerm. Ikke la det gi deg dårlig samvittighet. Gjør det som må til for at du kan ha en bra dag. Man skal ikke måtte ha baby på seg hele tiden. Anonymkode: 57669...956 Jeg har dessverre prøvd det, baby bare roper og skriker og vil opp. Anonymkode: 894d6...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå