Gå til innhold

Hvor mange e-poster per dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber ikke på kontor, men føler jeg er i en skvis fordi arbeidsgiver forventer at jeg skal utføre 3 jobber for prisen på en. Herunder besvare e-poster. Vil ikke si eksakt hva jeg jobber med da det er lett å bli gjenkjent, men jeg jobber med pasienter, hele dagen. Som regel genererer disse E-postene 2-3 timer ekstra jobber dag. Og det er forventet kjappe Svar og det er ikke mulig å vente med disse. 
såmdere som har rene kontorjobber. Hvor ,mage e-poster handterer dere ca per dag? 

Anonymkode: 68a0f...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer er saksbehandler. Han kunne garantert sittet å svart på e-poster hele dagen. Så det er ikke uten grunn at det mange steder tar tid å få svar på e-post, de må gjøre andre ting også. 

Anonymkode: d361d...a4e

• Liker 1
Skrevet

Alt fra ca 5 til ca 200 avhengig av tiden på året. Og ja, det tar mye tid, så derfor blir det ofte en del overtid. 

Anonymkode: c8c51...888

• Liker 1
Skrevet

Har kontor jobb, kunne svart på eposter hele dagen. Har en relativt selvstendige stilling slik at jeg har organisert det slik at jeg sitter en time om morgenen med epost og siste timen før jeg drar, på denne måten får jeg tatt hastesaker unna.

Anonymkode: f9539...c89

• Liker 1
Skrevet

Opp mot 300 eposter. Tar det konsentrert 2-3 ganger om dagen, svarer ut, arkiverer, eller merker for oppfølging. Så synes ikke det tar alt for mye tid i seg selv å ta unna mailboksen. 

Anonymkode: c55a9...2b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...