AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Har lurt på dette, hvorfor sliter jeg mer med tannstein nå, enn før? Dumt spørsmål, som jeg jo kan spørre tannlegen om neste time, men jeg lurer på om det er "farlig" eller er det bare plagsomt? Anonymkode: 29ef8...c01
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Kanskje du har munntørrhet? At du f.eks snorker og sover med munnen åpen? Finnes drops på apotek man kan bruke, isåfall Anonymkode: 0b129...81c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kanskje du har munntørrhet? At du f.eks snorker og sover med munnen åpen? Finnes drops på apotek man kan bruke, isåfall Anonymkode: 0b129...81c Takk for tips 😊 Ja det kan faktisk hende, våkner ofte med tørr munn! Anonymkode: 29ef8...c01
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Hvordan vet du at du har mer tannstein? Se episoden fra Folkeopplysningen på NRK om tannleger. Vet ikke om jeg klarer å ta info om tannstein seriøst etter det. Anonymkode: ae94f...8e1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du at du har mer tannstein? Se episoden fra Folkeopplysningen på NRK om tannleger. Vet ikke om jeg klarer å ta info om tannstein seriøst etter det. Anonymkode: ae94f...8e1 Haha ja skjønner hva du mener! 😄 Men jeg stoler på tannlegen min, gått til henne i snart 8 år. Kan ikke tro at hun snyter meg altså.... Anonymkode: 29ef8...c01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå