kozen Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 hadde fest hjemme has meg enndag, ble da en masse søl på gulvet av ymse slag. problemet er at gulvet er like klissete etter å ha vasket det 3 ganger!! hjelp, har jeg ødelagt laminatgulvet tro?? hva kan jeg gjøre for å få bort klisset?? trenger svar snarest
Gjest vimse Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 Ville kanskje prøvd litt forsiktig med salmiakkvann, på en flekk, for å se om det hjalp. Ikke grønnsåpe, et laminatgulv trenger ikke den ¨smurningen¨.
Gjest HB Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 I studietiden hadde jeg vaskejobb i et selskapslokale med laminatgulv. Der var gulvet til tider godt innsauset av øl etc. som hadde stått i hvert fall et døgn. Jeg pleide da å vri opp kluten over flekkene slik at de ble bløtt opp, og deretter vasket jeg på vanlig vis. Så lenge du tørker vekk vannet etterpå, er det ikke noe stort problem å bruke mye vann. Hilsen Lille meg
kozen Skrevet 29. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2005 gulvet i seg selv e generelt kissjete, kjennes når jeg tar på gulvet. kansje det skal være sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå