AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Jeg har en venn som ofte hvis jeg svarer sent, la oss si 2 timer etter mottatt melding på chatten. Da har jeg kansje hatt det travelt å har ikke åpnet meldingen. Noen ganger svarer jeg selvsagt raskt. Nå har hun startet med å sitte pålogget på chatten og går lengre tid mellom hver gang før hun både åpner og svarer på messenger til meg. Altså hvor barnslig går det an å være? Jeg svarer ofte raskt og, men gidder ikke sitte å chatte hele tiden. Er det ikke barnslig å gjøre igjen? Anonymkode: b764d...642
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Svarer jeg etter en time, går hun gjerne 3. Jeg synes dette er så innlysende. Det er helt greit, men da trenger hun ikke forvente svar raskt nok hver gang fra meg heller. Anonymkode: b764d...642
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Høres ut som vi har samme venninne 🙈 Helt krise om jeg ikke svarer med en gang, men hun kan bruke så lang tid hun vil😅 Anonymkode: e079a...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Hun gjør jo bare det samme som du gjør, så jeg ser ikke helt problemet ditt? Du sier jo selv at du ofte venter ett par timer med å svare, kanskje hun er lei og vil statuere ett eksempel for at du skal få smake din egen medisin Anonymkode: d231c...6c5 9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Tenåringsproblemer. Er du voksen og dette fortsatt er et problem, vel da har du flere ting du strir med i livet. Anonymkode: fb5a4...f16 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun gjør jo bare det samme som du gjør, så jeg ser ikke helt problemet ditt? Du sier jo selv at du ofte venter ett par timer med å svare, kanskje hun er lei og vil statuere ett eksempel for at du skal få smake din egen medisin Anonymkode: d231c...6c5 Fordi hun var opptatt Anonymkode: ab264...6f4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 Ja, det er irriterende, men ikke sikkert det er for å være kjip? Jeg kan bruke lang tid fordi jeg ikke vet hva jeg skal skrive, eller ikke orker å forholde meg til meldinger. Syns det kan være skikkelig vanskelig. Anonymkode: ab264...6f4 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en venn som ofte hvis jeg svarer sent, la oss si 2 timer etter mottatt melding på chatten. Da har jeg kansje hatt det travelt å har ikke åpnet meldingen. Anonymkode: b764d...642 Og din venninne kan ikke ha hatt det travelt? Anonymkode: d75e8...1fc 4 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #9 Skrevet 22. september 2022 Jeg synes endeløse chatter med intetsigende pjatt blir noe kjedelig; altså de som varer i evigheter. Og da kan jeg vente med å svare. Når det er sagt, så har jeg en veninne som veldig ofte tar initiativ til chat, for så bare å la vær å svare. Gjerne en uke😂Det går ikke inn på meg, jeg bare forstår ikke greia. Anonymkode: 026ed...742
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har en venn som ofte hvis jeg svarer sent, la oss si 2 timer etter mottatt melding på chatten. Da har jeg kansje hatt det travelt å har ikke åpnet meldingen. Noen ganger svarer jeg selvsagt raskt. Nå har hun startet med å sitte pålogget på chatten og går lengre tid mellom hver gang før hun både åpner og svarer på messenger til meg. Altså hvor barnslig går det an å være? Jeg svarer ofte raskt og, men gidder ikke sitte å chatte hele tiden. Er det ikke barnslig å gjøre igjen? Anonymkode: b764d...642 Så når du svarer sent så er det fordi du er «opptatt med livet ditt». Når hun svarer sent så er det fordi hun er «smålig og blir snurt fordi du har et liv»? Hvordan kommer du til denne selvsentrerte og noe ulogiske slutningen, ts? Og hvorfor velger du å dyrke slike ideer om folk du kaller venner? Anonymkode: e74b5...a1a 3 10
Mandagsunge Skrevet 22. september 2022 #11 Skrevet 22. september 2022 (endret) Fordi ho hatar å skrive på mobilskjerm like mykje som eg gjer det? Viss folk vil ha kontant svar frå meg, så må dei ringe. Det er ikkje ond vilje som gjer at eg svarer seint, berre det at mobiltastatur er då JÆVLI IRRITERANDE å skrive på at eg utsett svar så lenge at eg gløymer det. Endret 22. september 2022 av Mandagsunge 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #12 Skrevet 22. september 2022 Hvorfor er dette et problem??????????????? Er dere ikke voksne folk? Anonymkode: 194d0...b8a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #13 Skrevet 22. september 2022 Er ikke det bare fint? Da slipper du mas Anonymkode: 34181...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #14 Skrevet 22. september 2022 Hun gjør seg kostbar fordi du ikke alltid har tid til å svare med en gang. Drit i det.. hennes problem og ikke ditt Anonymkode: 97755...059
Mona123 Skrevet 22. september 2022 #15 Skrevet 22. september 2022 Hallo, det er bare chat. Ikke legg så mye i det. Ta initiativ til en kaffe for å ta en prat istedet. 1
Illumi Skrevet 22. september 2022 #16 Skrevet 22. september 2022 Jeg er av typen som kan svare veldig sent. Det er fordi jeg hater å skrive meldinger eller generelt chatte på mobilen. Syntes det er masete og stress, og ikke minst grusomt kjedelig, og det forstyrrer meg når jeg driver med noe. Åpner bevisst ikke meldinger på en stund, men det er ingenting personlig. Gjør det både med familie, venner, kollegaer... Tar heller den sosiale praten når vi møtes, evt via telefonsamtale. Er det noe viktig så tenker jeg de ringer.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #17 Skrevet 22. september 2022 Mandagsunge skrev (5 timer siden): Fordi ho hatar å skrive på mobilskjerm like mykje som eg gjer det? Viss folk vil ha kontant svar frå meg, så må dei ringe. Det er ikkje ond vilje som gjer at eg svarer seint, berre det at mobiltastatur er då JÆVLI IRRITERANDE å skrive på at eg utsett svar så lenge at eg gløymer det. Enig. Kan ikke fordra å skrive på mobil jeg heller. Anonymkode: bdd35...384
Gjest AprilRyan Skrevet 22. september 2022 #18 Skrevet 22. september 2022 Hm, hvis hun gjør det hver eneste gang du svarer sent så er det litt rart, men hadde ikke giddet å bry meg. Jeg hadde fortsatt å svare når jeg hadde hatt tid/ønsket det. Om det hadde vært noe som hadde plaget en venninne så hadde jeg foretrukket at hun tok det opp enn å oppføre seg slik, men det er vanskelig å vite om hun er opptatt selv eller om det er en slags "straff" fra hennes side.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #19 Skrevet 22. september 2022 Mandagsunge skrev (5 timer siden): Fordi ho hatar å skrive på mobilskjerm like mykje som eg gjer det? Viss folk vil ha kontant svar frå meg, så må dei ringe. Det er ikkje ond vilje som gjer at eg svarer seint, berre det at mobiltastatur er då JÆVLI IRRITERANDE å skrive på at eg utsett svar så lenge at eg gløymer det. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig. Kan ikke fordra å skrive på mobil jeg heller. Anonymkode: bdd35...384 Skaff dere Nintendo 360. Husker at den var brukbar å skrive på. Anonymkode: 5b169...9a8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #20 Skrevet 22. september 2022 Jeg svarer sent eller aldri vist noen maser å skriver får mye eller får ofte. Noen ganger vill jeg være i fred. Er jeg avsted kan det ta 5-6 timer før jeg svarer på meldinger. Selv om jeg ser folk skriver får jeg har bedre ting å gjøre en å skrive meldinger når jeg er ute Anonymkode: 23fa9...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå