AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Satt litt på spissen.. Rett før sommerferien fant jeg ut at han har skrevet seksuelt med flere damer og også møtt noen. Dette skjedde bare et par dager før vi skulle på utenlandsferie. Fant det ut ved at den ene ungen hadde åpnet en snap mens han spilte på mobilen og jeg oppdaget da at han var innlogget på en helt annen snap enn sin vanlige. Vi dro på ferie rett etterpå og det eneste jeg klarte å tenke på var dette. Gjennom ferien kom det flere drypp uten at jeg følte at jeg fikk hele sannheten. Han påstod først at han bare hadde snakket med en, men jeg så maaaange navn på snaplista. Han har nå slettet hele kontoen så det er umulig for meg å finne ut omfanget, for han er ikke ærlig når jeg spør. Jeg ser også transaksjoner jeg har stusset på som større minibankuttak han mener han har brukt til å betale kontant i matbutikken (??) men det er mange tusen kroner (nesten 15 000) som jeg ikke har lagt merke til før nå. Nå er dette såpass lenge siden i hans hodet at han mener vi er ferdige med dette. Han har grått, angret, lovet at han er ærlig (som jeg vet han ikke er ang kontantuttak feks) og at han elsker meg over alt på jord og at noe sånt aldri skal skje igjen. Han sier at han ikke vet hvorfor han gjorde det når det er meg han elsker 🙄 Jeg stolte 100% på han og derfor kom alt dette som Lyn fra klar himmel. Nå klarer jeg nesten ikke å se på han eller ha sex med han fordi det minner meg om hva han har holdt på med bak min rygg. Jeg plages bare mer og mer av dette og føler at jeg ikke har hele sannheten. Jeg tar opp ting ganske ofte for å prøve å komme meg videre men da blir han sur og sier «trodde vi var ferdige med dette nå»… Hva hadde dere gjort og tenkt? Vi har vært sammen i mange år, har 3 barn, har sex mer enn gjennomsnittet og har til nå hatt det helt fantastisk sammen (trodde jeg..) Anonymkode: ab02d...c12 5 1
nordlending Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tar opp ting ganske ofte for å prøve å komme meg videre men da blir han sur og sier «trodde vi var ferdige med dette nå»… Jeg hadde svart at det er godt mulig han et ferdig med det, men at det hjelper ikke når jeg ikke er det. Hadde også krevd å få vite alt. 20 2 2
Blod Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Det er ikke opp til han å bestemme. Han brøt tilliten din, hvis dere skal fortsette må han være med på å bygge den opp igjen. Men det virker som han bruker denne setningen til å manipulere deg til å slippe å si resten av historien. 16
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Det er typisk utro menn å kreve at partner skal gå raskt videre og glemme det....Sånn at de kan få fortsette å være utro uten at partner er på vakt! Anonymkode: f47e4...592 11
Pippi Lotta Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Det høres vanskelig ut, men det er jo imponerende at du prøver å få det til å gå. Jeg tror du må oppleve at han er ærlig det minste før du greier å gå videre (hvordan kan du tro han skal være ærlig i fremtiden om han lyger om fortiden). Kan dere prøve parterapi? Om ikke der hjelper så tror jeg du må akseptere at du ikke kan redde et forhold alene. Det er han som har ødelagt det, greier han ikke å stille opp for å fikse det så kan du ikke gjøre noe med det. Han kan uansett ikke forvente at du skal gå videre etter kun 3 måneder, er an ikke takknemlig for at du prøver så fortjener han ikke at du gjør det! 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Du har min fulle sympati for jeg har også gått gjennom utroskap i sommer, og sliter med det samme som deg. Jeg oppdaget på hans data da jeg lånte den, at han hadde sendt seksuelle meldinger til flere damer og med én dame avtalte han når de skulle ha sex. Dette var i fjor sommer, men jeg oppdaget det nesten et år etterpå. Da jeg konfronterte han la han seg flatt, gråt og ble som en liten hundevalp i ukesvis, og sa at han elsket meg 10 ganger i timen. Han sa han visste ikke hvorfor han hadde gjort det, og det kun handlet om sex. Dette skjedde noen måneder jeg var bortreist, og da var han så kåt at han ikke klarte å holde seg til jeg kom hjem igjen. Vi hadde også mer sex enn gjennomsnittet og trodde at vi hadde det bra, men ikke bra nok til at han ville pule på én dame, og sende seksuelle meldinger til andre Etter å ha kranglet, diskutert og snakket om utroskapen et par uker for 2 måneder siden, trodde jeg at jeg var på vei til å komme over det, men så har det dukket opp igjen for fullt denne uken, og jeg kommer med små stikk til han når jeg blir sur. Jeg vet at det er feil av meg men han sier at dette er han ferdig med, og blir sint hver gang jeg sier at jeg har behov for å prate mer det. Nå vet jeg ikke hva jeg gjør😕 Anonymkode: 7a03c...463 2 6
PM75 Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 For en forferdelig vanskelig situasjon du er i! Mannen din har ikke bare vært utro, han har vært utspekulert utro. Han har planlagt utroskap, skaffet seg en hemmelig Snapchat og brukt penger fra familien as til å få seg mer sex. Det er sykt drøyt! Dette kan du ikke redde alene. Her må det hjelp til! 6 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Det er den utro sitt ansvar å måtte takle disse diskusjonene framover. Det sier seg selv. Det er det minste han burde gjøre nå. Å betrygge deg. Da kan han ikke bli sint. Det er urettferdig. Du trenger disse samtalene. Og skal forholdet bli bra igjen så må han takle det. Ikke vær med på leken hvis du ikke kan tåle steken sier jeg bare. Det var han som startet hele dette rabalderet, nå får han prøve å fikse det. Anonymkode: 0aa92...bd0 4
lillevill Skrevet 22. september 2022 #9 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Satt litt på spissen.. Rett før sommerferien fant jeg ut at han har skrevet seksuelt med flere damer og også møtt noen. Dette skjedde bare et par dager før vi skulle på utenlandsferie. Fant det ut ved at den ene ungen hadde åpnet en snap mens han spilte på mobilen og jeg oppdaget da at han var innlogget på en helt annen snap enn sin vanlige. Vi dro på ferie rett etterpå og det eneste jeg klarte å tenke på var dette. Gjennom ferien kom det flere drypp uten at jeg følte at jeg fikk hele sannheten. Han påstod først at han bare hadde snakket med en, men jeg så maaaange navn på snaplista. Han har nå slettet hele kontoen så det er umulig for meg å finne ut omfanget, for han er ikke ærlig når jeg spør. Jeg ser også transaksjoner jeg har stusset på som større minibankuttak han mener han har brukt til å betale kontant i matbutikken (??) men det er mange tusen kroner (nesten 15 000) som jeg ikke har lagt merke til før nå. Nå er dette såpass lenge siden i hans hodet at han mener vi er ferdige med dette. Han har grått, angret, lovet at han er ærlig (som jeg vet han ikke er ang kontantuttak feks) og at han elsker meg over alt på jord og at noe sånt aldri skal skje igjen. Han sier at han ikke vet hvorfor han gjorde det når det er meg han elsker 🙄 Jeg stolte 100% på han og derfor kom alt dette som Lyn fra klar himmel. Nå klarer jeg nesten ikke å se på han eller ha sex med han fordi det minner meg om hva han har holdt på med bak min rygg. Jeg plages bare mer og mer av dette og føler at jeg ikke har hele sannheten. Jeg tar opp ting ganske ofte for å prøve å komme meg videre men da blir han sur og sier «trodde vi var ferdige med dette nå»… Hva hadde dere gjort og tenkt? Vi har vært sammen i mange år, har 3 barn, har sex mer enn gjennomsnittet og har til nå hatt det helt fantastisk sammen (trodde jeg..) Anonymkode: ab02d...c12 Dere er jo ikke ferdig snakka, fordi han ikke har forklart alt. Hva med pengene deres? hva har han gjort med dem? Er det noen han har betalt for sexen, og har han brukt kondom? At tilliten og intimlivet er ødelagt mellom dere, forstår jeg godt, men hva slags utvikling ser du for deg fremover, og er dette mannen du vil bli gammel med? 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 Har han kjøpt sex? Anonymkode: 7ec68...39b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #11 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Satt litt på spissen.. Rett før sommerferien fant jeg ut at han har skrevet seksuelt med flere damer og også møtt noen. Dette skjedde bare et par dager før vi skulle på utenlandsferie. Fant det ut ved at den ene ungen hadde åpnet en snap mens han spilte på mobilen og jeg oppdaget da at han var innlogget på en helt annen snap enn sin vanlige. Vi dro på ferie rett etterpå og det eneste jeg klarte å tenke på var dette. Gjennom ferien kom det flere drypp uten at jeg følte at jeg fikk hele sannheten. Han påstod først at han bare hadde snakket med en, men jeg så maaaange navn på snaplista. Han har nå slettet hele kontoen så det er umulig for meg å finne ut omfanget, for han er ikke ærlig når jeg spør. Jeg ser også transaksjoner jeg har stusset på som større minibankuttak han mener han har brukt til å betale kontant i matbutikken (??) men det er mange tusen kroner (nesten 15 000) som jeg ikke har lagt merke til før nå. Nå er dette såpass lenge siden i hans hodet at han mener vi er ferdige med dette. Han har grått, angret, lovet at han er ærlig (som jeg vet han ikke er ang kontantuttak feks) og at han elsker meg over alt på jord og at noe sånt aldri skal skje igjen. Han sier at han ikke vet hvorfor han gjorde det når det er meg han elsker 🙄 Jeg stolte 100% på han og derfor kom alt dette som Lyn fra klar himmel. Nå klarer jeg nesten ikke å se på han eller ha sex med han fordi det minner meg om hva han har holdt på med bak min rygg. Jeg plages bare mer og mer av dette og føler at jeg ikke har hele sannheten. Jeg tar opp ting ganske ofte for å prøve å komme meg videre men da blir han sur og sier «trodde vi var ferdige med dette nå»… Hva hadde dere gjort og tenkt? Vi har vært sammen i mange år, har 3 barn, har sex mer enn gjennomsnittet og har til nå hatt det helt fantastisk sammen (trodde jeg..) Anonymkode: ab02d...c12 Jeg tenker at han er avhengig av sex og at han kommer til å skjule det bedre fremover. Anonymkode: 17e2e...e20 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #12 Skrevet 22. september 2022 Ts. Vet ikke om han har kjøpt sex, andre seksuelle tjenester, vært på massasjestudio osv osv. Noe er det hvertfall og han påstår fortsatt at det kun er til mathandling.. Hvem tar ut så mye penger ut av det blå for å «kjøpe mat» når vi har matkonto og matkort? Der har han dratt kortet like mye som før. VET jo at han juger, og i mellomtiden løper fantasiene mine løpsk 😔 Anonymkode: ab02d...c12 1 8
Leonaen Skrevet 22. september 2022 #13 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er typisk utro menn å kreve at partner skal gå raskt videre og glemme det....Sånn at de kan få fortsette å være utro uten at partner er på vakt! Anonymkode: f47e4...592 Ja det gjør også at de får rømme fra ansvaret og slippe dårlig samvittighet 🙄🙄 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #14 Skrevet 22. september 2022 Du svarer jo bare rolig: «selvsagt er vi ikke ferdige med dette. Først må du velge å legge alle fakta på bordet. Etter at jeg har alle fakta skal jeg gå gjennom dem og ta en beslutning for mitt videre liv. Før jeg ikke alle fakta må jeg ta en avgjørelse basert på at du skjuler dem. Den vil ikke bli å fortsette forholdet.» Insisterer han på å bli sur? Da sier du «dersom du velger å ty til simple hersketeknikker er valget mitt enkelt. Jeg lærer ikke mine unger at man inngår eller forblir i et forhold som innebærer hersketeknikker. Da er forholdet over, fordi jeg ikke har samvittighet til å fortsette i det. Jeg og mine handlinger viser mine barn hva et likeverdig forhold er. Den oppgaven tar jeg på alvor.» Anonymkode: 1ca13...69b 9 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #15 Skrevet 22. september 2022 Tror den eneste måten jeg hadde kommet meg over noe slikt hadde vært å ta igjen dvs gjort det samme selv slik at han kunne få smakt sin egen medisin. Bare så synd at man dermed risikerer å bli smittet av noe. At det er mye smittsomt ute og går i samfunnet har vi blitt smertelig minnet på de siste årene! Anonymkode: 86d8a...d52 1
Maskinfører Skrevet 22. september 2022 #16 Skrevet 22. september 2022 Han kjefter på deg for å lette på samvittigheten sin er deg det er synd på her sånn 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #17 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva hadde dere gjort og tenkt? Jeg hadde vært over alle hauger. Det å gå videre og håpe på et godt liv med en sånn fyr, er som å piske på en død hest. Ser du ikke dette selv? Anonymkode: eb164...f79 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #18 Skrevet 22. september 2022 Det beste i en sånn situasjon, når han faktisk ikke er ærlig med deg, er å avslutte forholdet. Det du driver med nå er seigpining av deg selv. Var selv sammen med en dominant og utro drittsekk. Vi har 3 barn sammen. Han la seg heller ikke flat, fortalte meg ikke hele sannheten, snakket meg etter munnen, manipulerte ig gaslighta meg. Det var stadig ting som skurret og jeg fikk alltid kjeft for å ødelegge stemningen eller forholdet om jeg tok opp ting som plaget meg. Noen ganger dro han også ut i drittsinne og jeg er ganske sikker på at han dro til elskerinna. Det jeg angrer mest på den dag i dag er at jeg ikke bare avsluttet alt med en gang. All den ekstra smerten og traumene jeg kunne spart meg for dersom jeg hadde sagt nei til å prøve å fikse forholdet. Det virker ikke som at mannen din kommet til å gjøre den jobben det kreves for at du skal kunne legge dette bak deg og for at du skal kunne ha det bra og stole på han igjen. Så jeg vil egentlig bare råde deg til å spare deg for all ekstra smerte og sorg og frustrasjon og starte på prosessen med å gå fra han. Lykke til TS ! Du fortjener bedre! ❤️ Anonymkode: 3727e...6f5 8 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #19 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det beste i en sånn situasjon, når han faktisk ikke er ærlig med deg, er å avslutte forholdet. Det du driver med nå er seigpining av deg selv. Var selv sammen med en dominant og utro drittsekk. Vi har 3 barn sammen. Han la seg heller ikke flat, fortalte meg ikke hele sannheten, snakket meg etter munnen, manipulerte ig gaslighta meg. Det var stadig ting som skurret og jeg fikk alltid kjeft for å ødelegge stemningen eller forholdet om jeg tok opp ting som plaget meg. Noen ganger dro han også ut i drittsinne og jeg er ganske sikker på at han dro til elskerinna. Det jeg angrer mest på den dag i dag er at jeg ikke bare avsluttet alt med en gang. All den ekstra smerten og traumene jeg kunne spart meg for dersom jeg hadde sagt nei til å prøve å fikse forholdet. Det virker ikke som at mannen din kommet til å gjøre den jobben det kreves for at du skal kunne legge dette bak deg og for at du skal kunne ha det bra og stole på han igjen. Så jeg vil egentlig bare råde deg til å spare deg for all ekstra smerte og sorg og frustrasjon og starte på prosessen med å gå fra han. Lykke til TS ! Du fortjener bedre! ❤️ Anonymkode: 3727e...6f5 Flink du var som klarte å gå til slutt da! Håper du har fått det bra i dag! Anonymkode: 7ec68...39b
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #20 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flink du var som klarte å gå til slutt da! Håper du har fått det bra i dag! Anonymkode: 7ec68...39b Takk😊 jeg har det bra i dag. Men dessverre ikke uten varige mén i form av dårlig psyke. Fikk en stor psykisk knekk etter det hele. Ble innlagt og brukte årevis på bare å komme meg tilbake i jobb. Sliter fortsatt en del og tåler mindre enn før, men greier å fungere i jobb og hverdag. Tror ikke mange tenker over at utroskap og svik kan ødelegge et menneske. Dessverre er det ikke alltid sånn at det som ikke dreper deg gjør deg sterkere. I mitt tilfelle gjorde det meg svakere. Men en erfaring rikere er jeg. Anonymkode: 3727e...6f5 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå