AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 det nytter ikke å være kostbar lenger alle som prøver på meg gir opp ganske raskt, menn som er sulter etter meg finner bare en igjen uten å tenke to ganger? 1. han ene ga opp etter 5 måneder også ble han sammen med to forskjellige i løpet av 1 år 2. en fyr som tryglet om jeg kunne ligge med han på fest. lå med en annen samme kveld 3. han ene som tekstet meg i ukevis ble sammen med ei mye yngre det er med unntak av all den gratis sexen jeg har sett, b.l.a i boblebad, fester og diverse det er derfor "hard to get" ikke funker lenger. vagina blir gitt bort gratis enten så må man bli like gratis eller så er man ute. OG DET IRRITERER MEG!!!!!! Anonymkode: 6f729...b9e 2 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Hvem vil ha det? Jeg er ikke interessert i noe gratis pikk, jeg vil ha forhold og hele pakka. Anonymkode: 05590...b8e 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem vil ha det? Jeg er ikke interessert i noe gratis pikk, jeg vil ha forhold og hele pakka. Anonymkode: 05590...b8e nå snakker jeg som gratis mus og det er ødeleggende for andre kvinner, menn har ikke behov gjøre mye lenger, de trenger ikke gå inn forhold engang TS Anonymkode: 6f729...b9e 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Det kan du printe på en t-skjorte "Dick is cheap! Gjett hva? Pussy are også blitt cheap! - Anonym Bruker" Liker den! Anonymkode: ddab4...dfd 7 2 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Det har da alltid eksistert løse tøser, men det er ikke de som ender opp i stabile, langvarige forhold akkurat. Anonymkode: f5bbd...a6d 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Mye lavere terskel for at en kvinne selger kroppen sin enn en mann. Så ja. Anonymkode: a0b7b...d40 1
Raven.Writingdesk Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): det nytter ikke å være kostbar lenger alle som prøver på meg gir opp ganske raskt, menn som er sulter etter meg finner bare en igjen uten å tenke to ganger? 1. han ene ga opp etter 5 måneder også ble han sammen med to forskjellige i løpet av 1 år 2. en fyr som tryglet om jeg kunne ligge med han på fest. lå med en annen samme kveld 3. han ene som tekstet meg i ukevis ble sammen med ei mye yngre det er med unntak av all den gratis sexen jeg har sett, b.l.a i boblebad, fester og diverse det er derfor "hard to get" ikke funker lenger. vagina blir gitt bort gratis enten så må man bli like gratis eller så er man ute. OG DET IRRITERER MEG!!!!!! Anonymkode: 6f729...b9e Det er veldig synd at du ser på din egen seksualitet som en vare. Jeg har hatt «casual sex» fordi jeg liker og nyter sex. Punktum. 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Raven.Writingdesk skrev (5 minutter siden): Det er veldig synd at du ser på din egen seksualitet som en vare. Jeg har hatt «casual sex» fordi jeg liker og nyter sex. Punktum. ja nettop derfor trenger ikke menn gi mye for å bli sammen med hverken deg eller meg eller andre kvinner for den skyld. de trenger ikke gå inn i forhold engang når flere bare gir varen gratis og det er synd TS Anonymkode: 6f729...b9e 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #9 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ja nettop derfor trenger ikke menn gi mye for å bli sammen med hverken deg eller meg eller andre kvinner for den skyld. de trenger ikke gå inn i forhold engang når flere bare gir varen gratis og det er synd TS Anonymkode: 6f729...b9e Er mer du må ønske å selge noe for at mannen skal være varebud Høres litt egoistisk ut, men er jo slikt man lurer noe til forpliktelse trossalt. Er kanskje en ulempe... hvis fyren har fortvilelse grunnlag og er egoistisk... så kan man slite der. Som jeg ødela første dama jeg var lag med av den grunn. Går ganske bedre med det jeg har nå flere år etter. Anonymkode: 8f73e...9ea
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 Handler nok mer om hvem du du er, og hvem det er du flørter med. Jeg har alltid hatt sex på 1.-2.date og oppnår forhold likevel. Har få, lange forhold, som regel minst 4 år. Ser ikke på det som å "gi vekk sex", sex er jo noe vi begge ønsker og nyter. Søstera mi ligger ikke med noen med mindre det er seriøs dating først, hun er ikke opptatt av hva andre damer gjør og har aldri opplevd at mannen pulte på andre i ventetida. Anonymkode: ea9ad...57a 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #11 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke til salgs så er hverken billig eller dyr🤷♀️ Anonymkode: 702f4...6d1 Dette Anonymkode: ea9ad...57a 1
Trolltunge Skrevet 22. september 2022 #12 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ja nettop derfor trenger ikke menn gi mye for å bli sammen med hverken deg eller meg eller andre kvinner for den skyld. de trenger ikke gå inn i forhold engang når flere bare gir varen gratis og det er synd TS Anonymkode: 6f729...b9e Menn ønsker også forhold når de forelsker seg, elsker og ikke vil gi slipp på en kvinne fordi hun betyr mye for dem. Menn som ikke er forelsket, eller elsker deg, bør du ikke engang ønske å ha i livet. Iallefall ikke fordi de da får tilgang på sex. Så klar fordel for kvinner at menn kan få sex uten forhold, så ikke flere menn enn dem som dessverre gjør det blir sammen med kvinner kun for å få tilgang til sex. Vil du virkelig ha en mann som kun var sammen med deg for å kunne få sex? 1
Rhodiola Skrevet 22. september 2022 #13 Skrevet 22. september 2022 Tråden er ryddet for avsporing, brukerangrep og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm.
gulesokker Skrevet 22. september 2022 #14 Skrevet 22. september 2022 (endret) 1. Det er vel ikke så rart? Tør å påstå at de fleste ville gitt opp etter 5 måneder med avvisning.. Om du er interessert så får du vise det, hvis ikke kan du takke deg selv. 2. Ok? Han ville ligge, og du sa nei. Da fant han noen andre. Jeg forstår at det kan føles kjipt om du trodde han spesifikt ville ha deg, men denne fyren er ikke verdt det. Folk liker forskjellige ting, det inkluderer menn. Ikke alle menn vil ha noen som har sex på første date. Når det er sagt er det ikke noe galt i å ha det, og det trenger ikke bety at man er "løs". Har selv hatt det et par ganger, men har vært de jeg har venta med som det har blitt forhold med. Endret 22. september 2022 av gulesokker 3
Mr.PimpLotion Skrevet 22. september 2022 #15 Skrevet 22. september 2022 Til TS Er du overrasket at noen gir opp etter å ha prøvd seg i 5 måneder uten at det fører til noe? Billige kvinner får mye sex, men de får ikke partner. Når menn søker partner og ikke bare sex så vil vi ha kvinner som ikke har hatt mange sexpartnere og som ikke har barn med en annen mann. Da er det bare positivt at du som kvinne ikke lar mannen knulle på første date. Personlig prøver jeg å ligge på første date dersom daten har gått bra og det er flørtete stemning. Går det så blir det ikke forhold går det ikke så er det potensiale for forhold. Jeg dropper hele greia om det kun er jeg som tar initiativ. Det burde ideelt sett være annenhver gang. Har jeg tatt initiativ flere ganger på rad uten at hun har vist at hun prøver hun også så slutter jeg bare å sende meldinger. Det er dessverre veldig mange kvinner som bare liker å bli jaget og gir bare akkurat nok til at man skal fortsette å gi oppmerksomhet uten noen intensjoner om å bli sammen med en. Disse er det om å gjøre å luke ut kjapt så man ikke kaster bort tid og energi på luremus. Så ikke forvent at vi jager deg lenge dersom du ikke viser at du også vil ha han 1
TLR Skrevet 22. september 2022 #16 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): det nytter ikke å være kostbar lenger alle som prøver på meg gir opp ganske raskt, menn som er sulter etter meg finner bare en igjen uten å tenke to ganger? 1. han ene ga opp etter 5 måneder også ble han sammen med to forskjellige i løpet av 1 år 2. en fyr som tryglet om jeg kunne ligge med han på fest. lå med en annen samme kveld 3. han ene som tekstet meg i ukevis ble sammen med ei mye yngre det er med unntak av all den gratis sexen jeg har sett, b.l.a i boblebad, fester og diverse det er derfor "hard to get" ikke funker lenger. vagina blir gitt bort gratis enten så må man bli like gratis eller så er man ute. OG DET IRRITERER MEG!!!!!! Anonymkode: 6f729...b9e Du har møtt drittsekker. Fortsett å være kostbar bedre for din egen selvfølelse. 100 prosent sikker på at praten går heftig blant deres kompiser om hvor mange jenter de klarer å få til sengs. 2
TLR Skrevet 22. september 2022 #17 Skrevet 22. september 2022 Mr.PimpLotion skrev (5 minutter siden): Til TS Er du overrasket at noen gir opp etter å ha prøvd seg i 5 måneder uten at det fører til noe? Billige kvinner får mye sex, men de får ikke partner. Når menn søker partner og ikke bare sex så vil vi ha kvinner som ikke har hatt mange sexpartnere og som ikke har barn med en annen mann. Da er det bare positivt at du som kvinne ikke lar mannen knulle på første date. Personlig prøver jeg å ligge på første date dersom daten har gått bra og det er flørtete stemning. Går det så blir det ikke forhold går det ikke så er det potensiale for forhold. Jeg dropper hele greia om det kun er jeg som tar initiativ. Det burde ideelt sett være annenhver gang. Har jeg tatt initiativ flere ganger på rad uten at hun har vist at hun prøver hun også så slutter jeg bare å sende meldinger. Det er dessverre veldig mange kvinner som bare liker å bli jaget og gir bare akkurat nok til at man skal fortsette å gi oppmerksomhet uten noen intensjoner om å bli sammen med en. Disse er det om å gjøre å luke ut kjapt så man ikke kaster bort tid og energi på luremus. Så ikke forvent at vi jager deg lenge dersom du ikke viser at du også vil ha han Nei det er bedre å være kostbar enn å bli utnyttet 2
Mr.PimpLotion Skrevet 22. september 2022 #18 Skrevet 22. september 2022 Just now, TLR said: Nei det er bedre å være kostbar enn å bli utnyttet Nei til hva?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #19 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): ja nettop derfor trenger ikke menn gi mye for å bli sammen med hverken deg eller meg eller andre kvinner for den skyld. de trenger ikke gå inn i forhold engang når flere bare gir varen gratis og det er synd TS Anonymkode: 6f729...b9e Er man i et forhold kun for å få sex? Det var nytt for meg Anonymkode: e693d...84f
TLR Skrevet 22. september 2022 #20 Skrevet 22. september 2022 Mr.PimpLotion skrev (2 minutter siden): Nei til hva? Hvis en mann er interessert så godtar han et nei angående sex og venter. Menn som går videre til neste dame er i mine øyne søppel. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå