AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Noen som kjenner seg igjen? Jeg har ikke vært flink til å notere hvordan jeg føler meg i syklusen, men det siste året har jeg merket meg at jeg får kraftig angst en tid før mensen. Jeg har lett for å føle på angst, særlig sosial angst, men klarer å leve med det. Dette er noe anneto. Konstant uro, vil gråte, ingenting gir mening og alt gjør vondt. Lurer på om jeg må ha bedre fokus på søvn, trening og mat i denne perioden. Jeg er 39, har født to ganger og går ikke på prevensjon nå. Merker ingen forskjell med/uten prevensjon. Noen tanker? Anonymkode: e569d...38f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Jeg får ikke direkte angst, men blir «frynsete», sover dårlig og litt deprimert når jeg har pms. Er 45 år og har hatt det slik i et par år nå. Anonymkode: 45fda...537
Minosa Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Ja, jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. 8-10 dager før mens kan jeg våkne med angst om natten, og føle meg nedstemt, ha lav selvfølelse og se mørkt på livet i 1-2 dager. Ellers i syklusene er jeg normaltfungerende og uten angst eller depresjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå