AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Jeg er gravid for første gang og aner ikke om dette er normalt. jeg har hatt mensenmurringer av og på tidligere men idag har de vært konstante siden jeg våknet. Vondt i korsrygg, innside lår og kysk. Har i tillegg den siste timen hatt vondt nederst i magen, kjennes ut som at jeg har strekt noe på en måte, veldig vondt hvis jeg feks hoster. Klarer ikke hoste med full styrke. Har ligget på sofaen hele dagen så har ikke gjort noe som tilsier at jeg skulle ha strekt på noe. Er det grunn til bekymring eller er det normalt? Er 29 uker på vei Anonymkode: e7134...aa4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Den følelsen av at noe er strekt er nok ligamentsmerter som er helt normalt. Dersom du har sterke mensensmerter ville jeg tatt en telefon til føden for å forsikre deg om at det ikke er premature rier Anonymkode: d2598...3eb
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Ta en telefon til føden. Bare for p ha snakket med dem. Det kan være en helt naturlig forklaring på det du kjenner på. Men jeg ville selv vært litt urolig om jeg kjente smerter, og ville ringt og spurt dem hva de tenker. Anonymkode: c9988...de8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Hvordan går det ts? Anonymkode: d2598...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå