AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Del Skrevet 22. september 2022 Hei alle fine damer❤️ Jeg har nylig blitt henvist av lege til Porsgrunn for IVF. er det noen som vet litt om ventetiden og hva som kommer til å skje fremover der?😊 Anonymkode: 53d9d...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Del Skrevet 23. september 2022 Vet ikke hvordan ventetiden er nå. Men jeg vil bare si lykke til. Hilsen ei som fikk drømme oppfylt på første forsøk i Porsgrunn❤️ Anonymkode: d1bba...7fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vet ikke hvordan ventetiden er nå. Men jeg vil bare si lykke til. Hilsen ei som fikk drømme oppfylt på første forsøk i Porsgrunn❤️ Anonymkode: d1bba...7fc Tusen takk for det❤️❤️ Anonymkode: 53d9d...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Del Skrevet 4. oktober 2022 Tror det er en plass på nettet som viser ventetid. Husker bare ikke hvor det var😅 Anonymkode: 29d00...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Del Skrevet 4. oktober 2022 Bra sted. Lykke til. Anonymkode: df64a...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå