AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg fødte for 3 mnd siden. Hadde renselse i 5 uker ca. Luktet mer enn mensen. Etter jeg sluttet å blø har den ekle lukta vedvart. Vanskelig å beskrive, men lukta er strammere, kanskje litt amoniakk aktig... Har vært hos lege og jeg trodde egentlig det var bakteriell vaginose så fikk en antibiotikakur for dette, men lukta har ikke forsvunnet. Ingen andre symptomer enn endret lukt. Skal ikke tilbake til lege før i november, så i mellomtiden prøver jeg å spørre her om noen andre har opplevd noe slikt? Og selvfølgelig hva det kan være? Kan det ha noe med hormoner å gjøre? Jeg fullammer. Jeg har aldri slitt med lukt før, selv ikke etter et døgn siden sist dusj pleide det å lukte noe fra underlivet. Med unntak av bakteriell vaginose en gang for noen år siden. Har også opplevd sopp noen ganger i løpet av livet, men det er jeg 100% sikker på at det ikke er nå. Anonymkode: 2a7d6...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Del Skrevet 22. september 2022 Kan jo være en ubalanse bare. Kanskje du kan prøve en kur med vivag, multi gyn eller lignende Anonymkode: 3e108...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Del Skrevet 22. september 2022 Baby snart 5 mnd her og opplever dette. Ikke sånn at jeg er veldig plaget av det men mer at jeg syns det lukter mer og litt annerledes enn før. Dette er barn nr 2 og husker ikke dette fra forrige gang. Anonymkode: 6bcf3...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg har også opplevd dette. Det lukta helt jævlig. Det lukta litt hest på en måte? Det har gått gradvis over, er nå 1 år siden fødsel. Jeg spurte en gynekolog på kontroll 7mnd etter fødsel. Han trodde det var hormonelt, endret bakterieflora pga amming. Anonymkode: 2e232...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Baby snart 5 mnd her og opplever dette. Ikke sånn at jeg er veldig plaget av det men mer at jeg syns det lukter mer og litt annerledes enn før. Dette er barn nr 2 og husker ikke dette fra forrige gang. Anonymkode: 6bcf3...b80 Samme her. Husker heller ikke dette fra første selv om jeg ammet da også. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har også opplevd dette. Det lukta helt jævlig. Det lukta litt hest på en måte? Det har gått gradvis over, er nå 1 år siden fødsel. Jeg spurte en gynekolog på kontroll 7mnd etter fødsel. Han trodde det var hormonelt, endret bakterieflora pga amming. Anonymkode: 2e232...8a2 Ja, noe spesielt lukter det hvertfall haha huff. Godt dette ikke bare gjelder meg. Anonymkode: 2a7d6...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Del Skrevet 23. september 2022 Fullammet du? I såfall er det nok kun endringene i slimhinnene fordi østrogenet er så lavt. Da kan slike vagitorier nevnt iver være en god ide. Anonymkode: e828d...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #7 Del Skrevet 23. september 2022 Urinlekkasje? Lukter jo ammoniakk av gammel urin. Anonymkode: 60029...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Urinlekkasje? Lukter jo ammoniakk av gammel urin. Anonymkode: 60029...84c Det er ikke mulig å ha urinlekkasje uten å se det. Tror du ikke ts hadde sett det i undertøyet og merket det om det var lekkasje av urin, en flytende væske som jo må renne ut en plass? Anonymkode: 03f6d...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #9 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke mulig å ha urinlekkasje uten å se det. Tror du ikke ts hadde sett det i undertøyet og merket det om det var lekkasje av urin, en flytende væske som jo må renne ut en plass? Anonymkode: 03f6d...595 Det kan jo være snakk om noen få dråper som ligger og godgjør seg og som ts ikke merker. Urinlekkasje må ikke være å tusse seg helt ut. Anonymkode: 60029...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #10 Del Skrevet 23. september 2022 Føler det lukter bæsj innimellom av underlivet mitt 🤣 4 mnd siden fødsel. Ikke fått tilbake mensen enda Anonymkode: bac24...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå