AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #21 Del Skrevet 23. september 2022 Vet ikke hvilke psykopater som bestemmer snittet på klærne om dagen. Anonymkode: 50ab9...923 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #22 Del Skrevet 23. september 2022 Ja, men jeg handler kun på nett siden jeg ikke kommer meg til butikkene. Bruker filter på størrelse og materiale, så halve jobben er gjort. Anonymkode: 3e218...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 23. september 2022 #23 Del Skrevet 23. september 2022 Jeg handler så og si alt på nett, men handler litt på bruktbutikker og litt i fysiske butikker. Gidder egentlig ikke å handle noe særlig i kjedebutikker. De har stort sett uansett ikke klær som passer meg. Men jeg finner masse i nettbutikker som jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #24 Del Skrevet 23. september 2022 Vemdig vanskelig, og elendig kvalitet! Anonymkode: 0c30f...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #25 Del Skrevet 24. september 2022 SPOCA skrev (På 22.9.2022 den 14.40): Ja, men handler primært i utenlandske nettbutikker. Liker best 50-tallskjoler, og det er ikke så mange av de å finne i butikkene. Sjekk ut flosskatt.no Til HI, ja jeg synes det er vanskelig. Spesielt bukser og BH-er! Gensere klarer jeg som regel å finne.. men ellers går jeg i utvaska bukser som er 10 år gamle… Anonymkode: 79ec7...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. september 2022 #26 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) Jeg synes moten nå er helt forferdelig. Bukser som gjør at rumpa di ser ut som en bred og flat låvedør, er kuttet av midt på leggen og er så vide i beina at leggene dingler som bjelleklokker inne i buksebeina. Så en i går kveld på t-banen med en sånn bukse, og hun var slank nok og alt det der, men den buksa.... den gjorde rumpa hennes forferdelig stygg. Jeg tror jeg får gå for vanlige, rette ben og Levis bukser som 501, om jeg skal bevege meg vekk fra skinnyjeansene mine. Så nei, jeg synes ikke det er lett å finne noe jeg liker nå om dagen. Endret 24. september 2022 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå