AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Har en venninne, vi er ikke super close men jeg er glad i hun og vi er noen ganger med hverandre. Hun ble for litt siden gravid, og snakket om at hun gledet seg og at det ville være fint for datteren å få ett søsken. Vi snakket om at våre babyer kan bli gode venner, da jeg fødte for 1 måned siden. Hun fortalte meg dette i uke 6-7 av graviditeten. Hun sluttet å snuse, drikke og alt tilsa at hun ønsket og ville ha barnet. Samboeren hennes har 2 barn, og de har ett felles. Han har ikke lyst på barn, og gjorde dette veldig klart når jeg var på besøk. Plutselig, rett før fristen for abort, fjerner hun barnet. Jeg vil ikke spørre og grave, men har en ekkel følelse av at dette er gjort pga samboer da hun genuint gledet seg. Hun sier til meg det er pga hun ikke ville klart to barn nå, da datteren bare er 1 år. Burde jeg snakke med hun eller støtte hun/si noe? Jeg støtter selvfølgelig valget hennes, men syns virkelig synd i henne om det er pga samboeren Anonymkode: 13e79...d90 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 du burde snakke med henne ja . Kan hende hun trenger deg ... Anonymkode: 72b15...4ce 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Det er en sak mellom dem, det er en veldig privat sak mellom dem. Om hun vil snakke om sine personlige valg, så kommer hun til deg. Kanskje hun rett og slett har innsett at det å ha to små barn OG to bonusbarn, altså fire barn, er litt mye.... Anonymkode: 31e73...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå