Gå til innhold

Lei av dobbeltmoral og kappevending når det kommer til mote

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker ikke om å la seg påvirke, det er det jo mange som gjør i ulik grad... Men om folk som kan si f.eks. "Æsj, platåsko!" og latterliggjøre noen som går med det når skoene ikke er på moten, når moten snur, skaffer de seg flere par, og kan finne på å si til andre som ikke liker det "Skjønner du deg ikke på mote, eller?"... så, når skoene blir ut igjen, er det tilbake til å synes de er stygge og grusomme... Andre som blir lei? 

Anonymkode: 2cbfd...747

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg noterer ikke ned hva hvem sa om hvilke moteplagg og -sko, så for meg er dette et ikke-eksisterende problem.

Skrevet

Trenger ikke akkurat å notere det ned når man merker at andre latterliggjør plagg som ikke er på moten, eller andre som ikke ønsker å følge den... 

Skrevet

Heldigvis bryr jeg meg ikke om mote i det hele tatt. folk kan gå med hva de vil for min del.

Anonymkode: 5df8c...90a

Skrevet

Hvorfor bryr du deg?  Jeg vet i alle fall selv hva jeg synes er fint, og så går jeg med det 😊 Hva andre mener tenker jeg ikke over...

Anonymkode: 3c1bd...cb2

Skrevet

Vi er veldig lett påvirkelige da. Dyreprint er forferdelig fælt synes jeg, men den tiden det var ~overalt~ måtte jeg til slutt kjempe mot meg selv og en merkelig trang til å anskaffe meg et plagg 🤮

Anonymkode: 3dae1...d61

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Snakker ikke om å la seg påvirke, det er det jo mange som gjør i ulik grad... Men om folk som kan si f.eks. "Æsj, platåsko!" og latterliggjøre noen som går med det når skoene ikke er på moten, når moten snur, skaffer de seg flere par, og kan finne på å si til andre som ikke liker det "Skjønner du deg ikke på mote, eller?"... så, når skoene blir ut igjen, er det tilbake til å synes de er stygge og grusomme... Andre som blir lei? 

Merkelige folk du omgås, aldri opplevd at noen har kommentert andre slik.

Anonymkode: eec3f...195

• Liker 1
Skrevet

Og du bør endre omgangskrets om dette skjer så ofte at du blir lei det.  Høres jo veldig overflatisk ut. 

Anonymkode: eec3f...195

Skrevet

Har aldri brydd meg om mote og hva andre måtte mene om det. Jeg går kun i det jeg liker så får folk passe seg selv. Har aldri vært i den situasjonen.

Skrevet

Jeg tenker at mote er passé ut i fra miljøhensyn. Kjøp kun det du faktisk behøver, og ta deg gjerne en tur på bestemors loft og se om du finner noe brukbart. Jeg antar at det er produsert nok klær til å dekke hele verdens behov for noen år fremover, og i og med at moten er sirkulær så kan du nok lett finne noe brukt og ta et bærekraftsstandpunkt samtidig som du blir den mest trendy i hele gata. ;) 

Anonymkode: a5843...a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...