Tusseline Skrevet 29. november 2005 #21 Del Skrevet 29. november 2005 Det var ikke en påstand, heller mer et spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 29. november 2005 #22 Del Skrevet 29. november 2005 Gang Koste Trekk Gjør (hva gjør bikkja? Den gjør) Tretten (sted, tall, krangelsynonym i bestemt form éntall) Bo Kline Elske (både følelse og praksis...) Hale (en/å) Raufoss (sted og diare) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. november 2005 #23 Del Skrevet 29. november 2005 Raufoss (sted og diare) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 30. november 2005 #24 Del Skrevet 30. november 2005 Å komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 30. november 2005 #25 Del Skrevet 30. november 2005 Vals: estetisk dans og ikke fullt så estetisk sylinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 30. november 2005 #26 Del Skrevet 30. november 2005 lam (substantiv og adjektiv) ark (papir + båt) pung (lommebok + penisvedheng) tanga (truse + substantivets bestemte form entall på dialekt) g-streng (gitarbestanddel + avtagbar bekledning) møte (substantiv og verb) vår (pronomen og årstid) mus (dyr, pc-tilbehør etc) Odd (mannsnavn og fotballag) pult (substantiv + verb i perfektum) høy (substantiv + adjektiv med flere fasetter) gress (røyker man for mye gress, blir man høy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 30. november 2005 #27 Del Skrevet 30. november 2005 Nå ble jeg supernyskjerrig på hvorfor du ville ha slike forslag, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 30. november 2005 #28 Del Skrevet 30. november 2005 Nå ble jeg supernyskjerrig på hvorfor du ville ha slike forslag, da ← Jeg tipper hun skal holde en lang og åndfull tale på et julebord eller noe deromkring. Kjenner jeg henne rett, vil hun late som om hun har sugd alt dette ut av eget, vakkert bryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alicante Skrevet 30. november 2005 #29 Del Skrevet 30. november 2005 Rømme Stikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #30 Del Skrevet 1. desember 2005 Dott, kom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå