Gå til innhold

Noen som har tjent mye på bitcoins?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanskelig å styre med det? Har ikke super økonomi men råd til å investere, eventuelt tape et par tusen i mnd om strømmen blir rimeligere. Dette er noe jeg ikke kan holde på med nå men etterhvert. Så ønsker erfaringer. Eventuelt hvor mye bør man sette inn minst for å tjene greit på det?

Noe annet som er bedre å investere i? 

Anonymkode: db7d7...2b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sette opp spareavtale hos Firi og velge selv hvor mye du vil spare og hvor ofte du sparer. 

Anonymkode: 5fb79...91d

Skrevet

Å drive med krypto i Norge er helt nyttesløst, kan heller ta seg en ordinær ekstra jobb å arbeide mindre for pengene enn du må med krypto. 

Sett pengene i ordinære aksjer/fond.

Anonymkode: 7cb65...14c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Å drive med krypto i Norge er helt nyttesløst, kan heller ta seg en ordinær ekstra jobb å arbeide mindre for pengene enn du må med krypto. 

Sett pengene i ordinære aksjer/fond.

Noe som anbefales å investere i? 

Anonymkode: db7d7...2b1

Skrevet

Kan vel ikke akkurat si at jeg har tjent så mye de siste 2 årene nei 🤭😪

image.thumb.png.c01441688bdb7e2e9dc9949611f40c1d.png

Anonymkode: 44acf...8e9

Skrevet

Sparing jevnt og trutt er veien til målet.

Spar noen kroner i globale aksjefond, litt krypto, eiendom og aldri glem god bufferkonto.

Skrevet

Jepp! Jeg har tjent nesten 3 millioner. Kjøpte for mange, mange år siden (har en bror som er ekstremt nerd, så han nesten overtalte meg til å kjøpe) til en slikk og ingenting. Solgte meg ut i fjor da ting begynte å gå nedover, og gjett om jeg er glad! Vet ikke om jeg tørr gå inn igjen, og sier meg godt fornøyd med avkastningen jeg har hatt. 

Anonymkode: 7c06b...7e1

Skrevet

Tapt penger, men det var penger jeg hadde råd til å tape.

Anonymkode: 7f762...90b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jepp! Jeg har tjent nesten 3 millioner. Kjøpte for mange, mange år siden (har en bror som er ekstremt nerd, så han nesten overtalte meg til å kjøpe) til en slikk og ingenting. Solgte meg ut i fjor da ting begynte å gå nedover, og gjett om jeg er glad! Vet ikke om jeg tørr gå inn igjen, og sier meg godt fornøyd med avkastningen jeg har hatt. 

Anonymkode: 7c06b...7e1

Hvordan forholdt du deg til hvitvaskingsregler? Betalte du firma for og dokumentere eller hvordan gikk du frem? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...