AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Er det vanskelig å styre med det? Har ikke super økonomi men råd til å investere, eventuelt tape et par tusen i mnd om strømmen blir rimeligere. Dette er noe jeg ikke kan holde på med nå men etterhvert. Så ønsker erfaringer. Eventuelt hvor mye bør man sette inn minst for å tjene greit på det? Noe annet som er bedre å investere i? Anonymkode: db7d7...2b1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Du kan sette opp spareavtale hos Firi og velge selv hvor mye du vil spare og hvor ofte du sparer. Anonymkode: 5fb79...91d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Å drive med krypto i Norge er helt nyttesløst, kan heller ta seg en ordinær ekstra jobb å arbeide mindre for pengene enn du må med krypto. Sett pengene i ordinære aksjer/fond. Anonymkode: 7cb65...14c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Å drive med krypto i Norge er helt nyttesløst, kan heller ta seg en ordinær ekstra jobb å arbeide mindre for pengene enn du må med krypto. Sett pengene i ordinære aksjer/fond. Anonymkode: 7cb65...14c Noe som anbefales å investere i? Anonymkode: db7d7...2b1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Kan vel ikke akkurat si at jeg har tjent så mye de siste 2 årene nei 🤭😪 Anonymkode: 44acf...8e9
Gjest takinova Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Sparing jevnt og trutt er veien til målet. Spar noen kroner i globale aksjefond, litt krypto, eiendom og aldri glem god bufferkonto.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 Jepp! Jeg har tjent nesten 3 millioner. Kjøpte for mange, mange år siden (har en bror som er ekstremt nerd, så han nesten overtalte meg til å kjøpe) til en slikk og ingenting. Solgte meg ut i fjor da ting begynte å gå nedover, og gjett om jeg er glad! Vet ikke om jeg tørr gå inn igjen, og sier meg godt fornøyd med avkastningen jeg har hatt. Anonymkode: 7c06b...7e1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 Tapt penger, men det var penger jeg hadde råd til å tape. Anonymkode: 7f762...90b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jepp! Jeg har tjent nesten 3 millioner. Kjøpte for mange, mange år siden (har en bror som er ekstremt nerd, så han nesten overtalte meg til å kjøpe) til en slikk og ingenting. Solgte meg ut i fjor da ting begynte å gå nedover, og gjett om jeg er glad! Vet ikke om jeg tørr gå inn igjen, og sier meg godt fornøyd med avkastningen jeg har hatt. Anonymkode: 7c06b...7e1 Hvordan forholdt du deg til hvitvaskingsregler? Betalte du firma for og dokumentere eller hvordan gikk du frem? Anonymkode: 7cb65...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå