Gå til innhold

Er stemmen til en mann viktig for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen preferanser?

Anonymkode: 653b0...af9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja stemmen har MYE å si. David Beckham sin stemme måler seg desverre ikke med utseendet hans 😛

Menn med mørk og dyp stemme er kjempe turn on 🥰

Anonymkode: f440b...db1

• Liker 7
Skrevet

Jeg liker ikke lyse, feminine mannestemmer. Kan dessverre ikke noe for det. Hvis dere fmeks ser for dere Kjell Simen i parterapi.

Anonymkode: c0c11...020

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, viktig med behagelig stemme. Jeg har selv (tror jeg) litt dyp stemme til kvinne å være så blir rart om han har lys stemme...

Anonymkode: d6735...993

• Liker 2
Skrevet

Liten tvil om at jeg foretrekker Don Drapers litt mørkere stemme enn guttestemmen til Beckham. Selv om Beckham egentlig har et utseende som appellerer mer til meg enn Don Draper. 

Husker jeg hadde spanet inn en fyr jeg syntes var veldig kjekk på et utested. Litt røffere type med skjegg og litt lengde på håret, slik jeg liker. Han var stuper og ganske velbygd. Vi hadde vekslet blikk og han kom bort for å sjekke meg opp. Må innrømme at da han introduserte seg med et navn jeg synes var heslig og på en hvinende, lys stavangerdialekt skal jeg innrømme at attraksjonen dalte et par hakk. Men det tok seg opp igjen etter hvert som jeg ble vant til det, så det er ingen 100% dealbreaker.

Anonymkode: b5d32...5a3

Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Jim Gaffigan har en helt formidabel stemme!

Skrevet

Stemmen er utrolig viktig for meg. Elsker en dyp, behagelig stemme. 

Anonymkode: fb1e5...aa6

• Liker 2
Skrevet

Ikke så lenge den ikke er helt utenfor normen for en mann. For meg er derimot  duft/lukt helt essensielt.

• Liker 2
Skrevet

Ja stemme er viktig.

Viktigere en hvordan jobb han har, hvor mye han har, hvor høy han er osv 💃🏼

Anonymkode: 0bfde...994

• Liker 3
Skrevet

Stemme kan være attraktivt. Mange menn har altfor feminin stemme. Mange kvinner har en irriterende bimbo stemme (altfor lys). osv.

Anonymkode: a6a01...390

• Liker 2
Skrevet

Veldig viktig! Har en mann dyp deilig stemme og i tillegg lukter godt - oh my!

Anonymkode: 4a375...36d

• Liker 4
Skrevet

Menn må ha mannestemme. Jo dypere, jo bedre. Og de må lukte godt. 

• Liker 1
Skrevet

Ja det må jeg si, men så lenge det er innafor normalen kan jeg nok fint leve med det.

Min mann snakker ganske feminint når han er full. Fungerer det også. Bare litt morsomt. 

Anonymkode: b92a2...1ae

Skrevet

Stemmen har litt å si. Den må ikke nødvendigvis være så mørk, men den må være behagelig. 

Skrevet

Stemmen har mye å si, men mer det at den bør passe til personen. Har vært på date med flere som jeg ikke har takler å høre på 😅

Anonymkode: 108de...41d

Skrevet

Stemmen er superviktig for meg. Den må ikke nødvendigvis være så mørk og dyp, men den må være mandig og rolig og behagelig.

Takler dessverre ikke feminine, lyse mannestemmer. JEG vil være den feminine i forholdet, okei?? 😛
Enda værre er det om han prater Oslo vestkant dialekt i tillegg. Eller sånn snobbete/pinglete søringsnakk.
Mulig jeg kan takle en lys mannestemme om han snakker en annen dialekt. F.eks nordlening eller trønder.

Lurer på hva menn tenker om en kvinnestemme? Hva er best og hva er værst?

Anonymkode: a8546...967

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Lurer på hva menn tenker om en kvinnestemme? Hva er best og hva er værst?

Anonymkode: a8546...967

Tenker ikke så mye over selve stemmen, men fikser ikke dialekter som feks folk fra Jæren, Bergen, Trønderlag og nord Norge. 
Hadde alvorlig talt ikke blitt tiltrukket av noen med disse dialektene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja stemme er viktig.

Viktigere en hvordan jobb han har, hvor mye han har, hvor høy han er osv 💃🏼

Anonymkode: 0bfde...994

Hva skjer med danseemojien? 😅

Anonymkode: 965ca...33b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...