Gå til innhold

Flere som bare klarer å virkelig slappe av når mann og barn er ute av huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klassisk kontrollfreak er jeg redd for, med støv på hjernen. Blir ofte gående og rydde og ordne, men selvfølgelig koser og leker med barna også. Men det er først når jeg er helt alene hjemme jeg virkelig kan nyte huset og huset blir mer enn bare en arbeidsplass om dere forstår hva jeg mener? Når jeg er alene takler jeg også rot og støv, kan ha en sammenheng med at det er mitt eget rot og ikke andres muligens. Kan og legge til at jeg er introvert. Flere som har det slik?

Anonymkode: 8777e...76e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trives godt i eget selskap og sier ikke nei når mann og barn ønsker seg ut. Jeg blir stressa av å bestandig være tilgjengelig for noen. Etter at jeg fikk barn selv har har lært meg å verdsette selv 5 barnefrie minutter 

Anonymkode: cf52a...f62

• Liker 1
Skrevet

Har knapt vært alene hjemme uten mann og barn siden barnet ble født for 1,5 år siden. Husker ikke hvordan det er. 

Anonymkode: 3acbb...2e1

• Hjerte 2
Skrevet

Både og, ja. Jeg er ikke veldig glad i å være alene hjemme, samtidig så kjenner jeg en merkelig lettelse når jeg kan være helt alene og gjøre hva jeg vil.

Anonymkode: f8288...d10

Skrevet

Elsker å være alene hjemme. 

Anonymkode: d6235...b45

• Liker 1
Skrevet

Elsker alenetid, og da koser jeg meg også med husarbeid, for det er ingen som maser, men skal ikke si at jeg bare slapper av når de er ute. Jeg er vel mer avhengig av at mannen er hjemme for å huske på å ta pauser innimellom. Han er veldig bestemt på at tiden fra han kommer hjem fra trening kl 2130 til leggetid er til familie og hverandre, og at vi skal legge oss til fast tid. Når han er borte har jeg en tendens til å gjøre noe hele dagen, og lagt utover kvelden/natta. 

Han er bremsen min, og det trenger jeg. 😆

• Liker 1
Skrevet

Skjer dessverre altfor sjelden, men ja!! Så lei av evig mas, rot og husarbeid…

Anonymkode: d9c82...91c

• Liker 1
Skrevet

Halleluja  det er fantastisk. 

Mine kids  er straks tenåringer  , og mannen tok de med til svigers  sist  påske ( kunne ikke bli med pga diverse årsaker)

Jeg vaska ned hele huset , spilte teit  musikk fra min ungdom  og gikk på champagnebrunsj  med ei venninne.  

Har alltid likt mitt eget selskap :)

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Klassisk kontrollfreak er jeg redd for, med støv på hjernen. Blir ofte gående og rydde og ordne, men selvfølgelig koser og leker med barna også. Men det er først når jeg er helt alene hjemme jeg virkelig kan nyte huset og huset blir mer enn bare en arbeidsplass om dere forstår hva jeg mener? Når jeg er alene takler jeg også rot og støv, kan ha en sammenheng med at det er mitt eget rot og ikke andres muligens. Kan og legge til at jeg er introvert. Flere som har det slik?

Anonymkode: 8777e...76e

Jeg er helt lik. Blir mer kreativ, orker mer og nyter roen. Når de er hjemme er det mye støy, mer rot, flere husarbeidsoppgaver og hele tiden noen som avbryter, maser, spør om osv..

Anonymkode: cb90d...06e

Skrevet

Elsker å være alene hjemme, men ikke fordi jeg har støv på hjernen - jeg bare slapper ikke av når det er andre mennesker rundt meg, selv om vi ikke er i samme rom engang. Jeg må vite med sikkerhet at ingen kommer til å snakke med meg, for å klare å slappe av.

Anonymkode: a4808...9cc

• Liker 1
Skrevet

Slapper fint av med alle hjemme, har en liten krok som bare er min. Jeg foretrekker å få alle ut av huset for helgvasken derimot. Jeg er ikke glad i å se på tv så pleier å snike meg litt unna, så mens resten av gjengen har sett på film i kveld har jeg fått stå i fred med klesvasken uten avbrytelser. Hadde visst samlet seg mye som måtte brettes

Anonymkode: 30d07...b20

Skrevet

Blir helt i hundre når mannen tar med seg ungen/barna ut. Man skal sette pris på egentid og nyt det virkelig! 

Anonymkode: 6dfad...af1

Skrevet

Å være hjemme alene er helt nydelig ❤️ 

Skrevet

Jeg har det også sånn og er introvert🙈 Slapper skikkelig av når jeg er alene hjemme, men skal sies at jeg også elsker når hele flokken er trygt hjemme❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...