Suppe924 Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Da har man gått og ventet på datoen som det virket som aldri kom.. dagen for termin😀 Men nå ønsker jeg virkelig ikke å føde..da jeg har blitt forkjølet med feber og halsbetennelse! Virker ikke som det blir fødsel i dag, men nå har jeg fått det travelt med å bli frisk. Er samtidig førstegangsfødende så dette ble et ekstra uromoment kjenner jeg. Tips til raskere bedring mottas med takk!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Masse hvile og nok drikke er viktig for å bli frisk. Men om du ikke skulle bli frisk går det også bra. Det er utrolig hva vi kvinner får til. Selv var jeg betydelig sykere enn deg, og måtte ha keisersnitt. Det gikk bra det også. Anonymkode: f4468...a0e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Suppe924 skrev (5 timer siden): Da har man gått og ventet på datoen som det virket som aldri kom.. dagen for termin😀 Men nå ønsker jeg virkelig ikke å føde..da jeg har blitt forkjølet med feber og halsbetennelse! Virker ikke som det blir fødsel i dag, men nå har jeg fått det travelt med å bli frisk. Er samtidig førstegangsfødende så dette ble et ekstra uromoment kjenner jeg. Tips til raskere bedring mottas med takk! Min jordmor sa at kroppen da ofte venter litt...til man blir frisk. Jeg var også syk til termin med nr to (vinteren med første bhg sesong for den første - konstant syk omtrent!!). Hadde omgangssyke ikke lenge før, og forkjøla og var jo helt ødelagt egentlig fra før. Så det ble fødsel 10 dager på overtid med en lite fødeklar kropp som endte med 24t i aktiv fødsel, altså en veldig treg fødsel med ueffktive rier osv. Endte godt uansett, men tenker nok at all sykdommen satte sitt preg på situasjonen dessverre. Men det kom ingen fødsel da jeg var skikkelig syk ved termin nei. Fødte første 10 dager før termin, så er ikke at kroppen ikke kan. Tror jordmor hadde rett, den prøvde å vente så lenge som mulig. Anonymkode: c0af9...dc6
Suppe924 Skrevet 22. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min jordmor sa at kroppen da ofte venter litt...til man blir frisk. Jeg var også syk til termin med nr to (vinteren med første bhg sesong for den første - konstant syk omtrent!!). Hadde omgangssyke ikke lenge før, og forkjøla og var jo helt ødelagt egentlig fra før. Så det ble fødsel 10 dager på overtid med en lite fødeklar kropp som endte med 24t i aktiv fødsel, altså en veldig treg fødsel med ueffktive rier osv. Endte godt uansett, men tenker nok at all sykdommen satte sitt preg på situasjonen dessverre. Men det kom ingen fødsel da jeg var skikkelig syk ved termin nei. Fødte første 10 dager før termin, så er ikke at kroppen ikke kan. Tror jordmor hadde rett, den prøvde å vente så lenge som mulig. Anonymkode: c0af9...dc6 Hørtes tungt ut å gå så lenge syk😒 samtidig litt godt å høre at kroppen "venter" til formen er bedre😅 er nok ikke den som er mest uheldig på denne fronten da jeg vet det er mange som har vært mye sykere enn meg som har klart å føde. Samtidig håper man jo å være så frisk og opplagt som mulig før fødsel. Spesielt når en ikke har peiling på hvordan den blir🙃 Prøver å få inn te, c vitaminer og søvn, så får frøkna komme når hun vil😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå