AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Del Skrevet 22. september 2022 Hei, jeg har en del bekjente på vennelistene mine på some som er Mary Kay konsulenter. Nå i disse dager har det vært mye deling av bilder fra en tilstelning i Göteborg tror jeg det var. Masse fine og smilende festkledde mennesker. Det så faktisk kjekt ut. Men det jeg lurer på er hvor mye koster en slik tur for deltagerne? Får de alt dekket økonomisk? Bare noen dager seinere var noen av disse på tur igjen, til St.Tropez. Og før turen til Göteborg hadde flere vært i Dallas også. Så mange flotte bilder med smilende damer. Men dette må da være dyrt å være med på eller? Ser jo nesten ut som de lever et slags «jetset»liv med flotte klær, dyre reiser og dyre vaner. Det er som det er om å gjøre å spille litt på å leve et slags «luksusliv». Men hva vet jeg, vet ingenting om Mary Kay og konsernet. Det jeg ser uten fra er mange kvinner som samles og virker veldig glade og lykkelige på hverandres vegne. Roser hverandre og snakker om evige vennskap og at alle kan bli en del av Mary Kay fellesskapet og bli inkludert. Kjenner nesten jeg blir litt misunnelig- for der mange kvinner samles virker det sjeldent at «alle» er så glade på hverandres vegne. Baksnakking og misunnelse er vel mer vanlig. Så hvordan får Mary Kay det til? Noen som har noen tanker og svar? Anonymkode: b90dd...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Del Skrevet 22. september 2022 Ingen svar, men har akkurat det samme i feeden min! Dallas, Gøteborg, St.Tropez. Awardnights, glitter, ROSA og champagne. De jeg kjenner er veldig hyggelige, og virker oppriktige. Det ser veldig koselig ut, men tror de jobber knallhardt! Er ikke reisene noe de må kvalifisere seg til? Selge for så så mye, verve nye konsulenter, ha flere team under seg? Vet ikke, altså. Anonymkode: 7e9d6...08d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Del Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen svar, men har akkurat det samme i feeden min! Dallas, Gøteborg, St.Tropez. Awardnights, glitter, ROSA og champagne. De jeg kjenner er veldig hyggelige, og virker oppriktige. Det ser veldig koselig ut, men tror de jobber knallhardt! Er ikke reisene noe de må kvalifisere seg til? Selge for så så mye, verve nye konsulenter, ha flere team under seg? Vet ikke, altså. Anonymkode: 7e9d6...08d Tør ikke spørre heller eller å virke interesser, redd de skal prøve å verve meg😂 Anonymkode: 7e9d6...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg har kun prøvd produktene så vet lite om konsernet i sin helhet. Men produktene er så dårlige at jeg hadde ikke hatt samvittighet til å selge de. Jeg klødde i en uke etter å ha hatt det på i 2 timer.. grusomt. Anonymkode: 0f247...449 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Del Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kun prøvd produktene så vet lite om konsernet i sin helhet. Men produktene er så dårlige at jeg hadde ikke hatt samvittighet til å selge de. Jeg klødde i en uke etter å ha hatt det på i 2 timer.. grusomt. Anonymkode: 0f247...449 Det er din mening. Jeg har en helt annen erfaring. Knall gode produkter. Men overprisa. Anonymkode: 728e5...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg var MK konsulent for endel år tilbake. For et første er jo dette klassisk MLM/ pyramidespill. De som tjener godt og får disse turene/prisene har som regel jobbet hardt for å verve mange konsulenter under seg i sitt "team". Jo flere de får tak i , jo mer tjener de og jo mer awards får de. Man belønnes for å få inn flest mulig nye salgskonsulenter. Man har lokale og regionale møter. De opplevde jeg som rene hallelujamøter. Det var ikke måte på selvskryt og store ord om denne fantastiske karrieren MK gir "alle". Men det ligger mye press på å få opp salgstall og verve nye konsulenter inn i MK. Alle som starter opp må kjøpe en god del produkter, slik at de har endel å vise frem når de skal ha salgsmøter. Og MK skifter mye varer flere ganger i året, slik at konsulentene er tvunget til nye kjøp. Sånn tjener de over deg penger.. I tillegg var det krevende ifht at man selv må pushe på å få booket "hudpleiekvelder" -dvs rene salgsmøter hvor en dame inviterer sine venninner og du står og demonsterer div hudpleie og pusher salg + forsøker å verve nye konsulenter. Utrolig krevende å hele tiden lete etter/mase på venner, bekjente, naboer etc for å få avtalt slike salgskvelder. Og på disse MK treffene pepres du med strategier og overtalelsesreknikker for å pushe på salg og sånne treff. Helt jævlig. Produktene er av variert kvalitet -veldig overpriset ifht kvaliteten.. Var så lettet når jeg slutta med dette, selv om hun som vervet meg lenge maste om å fortsette, var nesten manisk. For hun igjen må jo tjene sine penger via naive damer som tror de skal bli rike og få karriere ved å bli konsulent.. De få som lykkes er de på toppen. De som har vervet så mange under seg at de bare kan le hele veien til banken. men dette er ren pyramidespill, hvor mange naive damer starter i god tro, bruker mye penger på produktener for å kunne selge, for deretter å falle fra med minus på kontoen.. Anonymkode: 0939f...37b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå