Gjest helvetes provosert Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1165754.ece Dette må kun være mulig i dette molbolandet Norge Noen må da kunne ta ansvar å få fjernet disse såkalte syke fra gatene. Om det er så at det er tvil hvorvidt de er tilregnelige , ja så hører de til i fengsel når de ikke er syke nok til å være under behandling. Må jo være bedre en å vinne i lotto nesten å ha en sånn "diagnose" Skikkelig "win win" situasjon. Begår du et brekk og ikke blir oppdaga så sitter du der med masse penger eller verdigjenstander. Blir du tatt , ja da er du like langt
Gjest lurven Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 hva kan man si til noe sånt da.. det er bare for dumt
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 (endret) Byråkrati i et nøtteskall. Endret 28. november 2005 av Rattleshake
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Hører stemmer? Hører vel hjemme i et behandlingsapparat da, vil jeg tro... Makan til dusteri.
vixen Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 Nei, jøss... Ble jammen overrasket over at noe sånt kan være tilfelle i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Stiller ikke dette også spørsmål ved tilregneligheten til de ansvarlige for gjeldende lovverk, og anvendelsen av det?
Gjest Melk Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Denne delen av loven er ny. Det er vanskelig å få tettet alle hull umiddelbarn når man innfører nye lover som omfatter så mange mennesker som straffeloven gjør. Jeg er 100 % sikker på at dette vil bli tettet igjen, så jeg tar det helt med ro.
Jane How Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Lurer på hva som skjer om de dreper noen?
Gjest Melk Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 Lurer på hva som skjer om de dreper noen? ← Da blir de satt inn il tvunget psykisk helsevern umiddelbart, for alvorlig kriminalitet dekkes av det eksisterende lovverket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå