AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Så greia er at jeg har omsider fått meg en kjæreste, vi har enda ikke hatt sex, har bare ikke kommet dit. Vi er begge i midten av 30 årene. Jeg har ikke hatt sex på mange år, mest ut av grunnen til at jeg vil ha det med en jeg bryr meg om og jeg ikke gidder og knulle hva som helst. Pga det så har jeg kun hatt 1 sex partner, var I ett kort forhold da jeg var 30. Vil ikke bli sett på som en weirdo, så hva svarer jeg når/hvis hun spør? Er ærlig og kanskje risikere at det blir kleint? Eller lyge og *pynte* litt på tallene? Anonymkode: 7113a...b95
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Dette hadde jeg villet ha sannheten om. Anonymkode: 0fe5a...dbd
Blåjojo Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Vær ærlig. Vi blir ikke imponert av et høyt antall sexpartnere. Det har i alle fall for min del ingen betydning, og er noe jeg aldri har spurt om. 2
Blåttvann Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Er det noe å snakke om da? Har aldri spurt mine tidligere partnere om hvor mange de har ligget med, det er ikke interessant. Og du? Kvalitet over kvantitet. Dersom du er vant til å være oppmerksom og ha god og åpen kommunikasjon før/under/etter sex så er det bedre enn en fyr som har knullet 10 damer i grisefylla. Han har praktisk talt ingen erfaring i forhold til deg. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Å ikke ha hatt mange partnere er bare positivt for min del, men ikke noe jeg hadde tatt opp egentlig. Ikke alle vil vite om partnerens "tidligere liv". Anonymkode: ab43c...c01 2
Jr.Garcon Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så greia er at jeg har omsider fått meg en kjæreste, vi har enda ikke hatt sex, har bare ikke kommet dit. Vi er begge i midten av 30 årene. Jeg har ikke hatt sex på mange år, mest ut av grunnen til at jeg vil ha det med en jeg bryr meg om og jeg ikke gidder og knulle hva som helst. Pga det så har jeg kun hatt 1 sex partner, var I ett kort forhold da jeg var 30. Vil ikke bli sett på som en weirdo, så hva svarer jeg når/hvis hun spør? Er ærlig og kanskje risikere at det blir kleint? Eller lyge og *pynte* litt på tallene? Anonymkode: 7113a...b95 Generelt så kommer en mann lenger med ryggrad og selvtillit - dvs. du står for den du er og er ærlig om det. Det må vel alt i alt være mye bedre å treffe en dame som liker deg for den du er og de holdningene/verdiene du har, kontra at du skal juge fra dag 1? Skjønner godt at en del aldri finner en partner de matcher med når de konsekvent fisker med feil krok. "Faen, hun elsker å reise ja. Jaja, får juge og si jeg har reist masse og elsker å reise jeg også da" "Faen, hun spiser sånn mat ja. Jaja, får juge og si jeg elsker sånn mat jeg også da". "Faen, hun liker swing2dagangbang og sexfester. Jaja, får juge på meg 80 partnere og si jeg også elsker det. Det er en utrolig ulogisk tilnærming hvis målet er å finne en dame (eller en mann) som du passer sammen med.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 Hun spør nok ikke. Men ikke noe problem å si det som det er 😊 Anonymkode: 234f5...cc0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Mest sannsynlig kommer hun ikke til å spørre hvor mange du har ligget med. Anonymkode: e868d...452 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå