AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 I kveld satt jeg å så en for meg interessant domunetar serie om 11 september 2001 der overlevende og pårørende fortalte sine opplevelser (9/11 one day in america). Så kommer mannen min hjem og blir sur på meg «du elsker død, fortevelse, tragedier, sykdom og død. Du er syk i hodet! Slutt» han sier det ofte men trodde det var tull. Man han sa det i dag at det ikke er tull og at jeg er creapy. Jeg liker å se dokumentarer om historie og hendelser. feks andre verdenskrig, kjente personers liv, «jakten på en mordrer» , katastrofer). Jeg er fra en stor helsevesen familie der «all og kan synes det intressant å se feks en dokumentar om kreft eller hvordan mekanismen i en sykdom er Men mannen min sine kommenterer får meg jø til å undre. Er jeg syk? Høres dette galskap ut for dere? Jeg sitter i stua nede og klarer ikke slutte å gråte. Feks i dag når jeg så 9/11 dokumentaren så jeg den ikke fordi jeg godter meg over terroren, men fordi jeg synes historiene er gripende og jeg vil høre historiene til disse ekte menneskene. Han refererte også til i krangelen at han hadde sett meg lese om hvor mange som døde og overlevde hvor i tårnene og mente det er grotesk. Men jeg gjorde det fordi jeg lurte hvor langt opp noen overlevde sorry rotete innlegg, men er fortvila nå. Er jeg syk? Anonymkode: 3c74b...f73 6
Mezzosoprena Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Dette er da fullstendig normalt - det er en grunn til at det finnes så mange dokumentarer og serier, nettopp fordi det er kjempepopulært... 28
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Nei, du er ikke syk. Du er bare interessert i samfunnet og menneskene. Heller det enn nok en episode av realitshow Anonymkode: 47a1e...28d 11 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Jeg gjør det samme selv, og er helt normal 😁 Anonymkode: 77789...f45 8
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Høres heller ut som om om mannen er syk, eventuelt har et sykt kontrollbehov. Du er ikke unormal. Forsett å se truecrime med god samvittighet og ignorer han Anonymkode: d5dc8...219 13 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Nei, selvfølgelig er du ikke syk i hodet. Det er mange mennesker som synes det er interessant. Livet er så ufattelig vanskelig, smertefullt og voldsomt, men samtidig stort, fascinerende og uendelig spennende. Og det er i de store og forferdelige hendelsene at menneskelivets fulle spekter viser seg i all sin grufullhet og sårbarhet, men også skjønnhet - som i medlidenhet og barmhjertighet med de som har det vanskelig. Din mann mangler respekt for deg og forståelse for at du interesserer deg for andre ting enn ham. Anonymkode: fa04d...fca 5
Magnifique Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 😨 Hva i alle dager? Det er helt normalt å se dokumentarer. Selv ser jeg både historiske, og-sykdoms-dokumentar. Klart det er fascinerende. Mannen din høres dessverre ikke helt god ut. 6
Finmia Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 (endret) Jeg også ser mye på slike dokumentarer. Jeg ser også mye på true crime. Så når mannen min logger seg inn på Netflix blir det anbefalt mest slike dokumentarer 🤣 Alt fra virkelige hendelser, katastrofer, 2 verdenskrig, yellowstone vulkanen, Pompeii syns jeg er spennende, verdensrommet osv. At han sier du er syk i huet blir for dumt! Mannen min har også tulla med «Burde jeg bli redd eller?» Siden jeg også ser på truecrime, syke seriemordere osv som har vært 🙈 Endret 21. september 2022 av Finmia 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 Elsker dokumentarer selv, det er bare sunt å være interessert i samfunn og historie. Merkelig sagt av mannen din Anonymkode: 0415e...049 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): I kveld satt jeg å så en for meg interessant domunetar serie om 11 september 2001 der overlevende og pårørende fortalte sine opplevelser (9/11 one day in america). Så kommer mannen min hjem og blir sur på meg «du elsker død, fortevelse, tragedier, sykdom og død. Du er syk i hodet! Slutt» han sier det ofte men trodde det var tull. Man han sa det i dag at det ikke er tull og at jeg er creapy. Jeg liker å se dokumentarer om historie og hendelser. feks andre verdenskrig, kjente personers liv, «jakten på en mordrer» , katastrofer). Jeg er fra en stor helsevesen familie der «all og kan synes det intressant å se feks en dokumentar om kreft eller hvordan mekanismen i en sykdom er Men mannen min sine kommenterer får meg jø til å undre. Er jeg syk? Høres dette galskap ut for dere? Jeg sitter i stua nede og klarer ikke slutte å gråte. Feks i dag når jeg så 9/11 dokumentaren så jeg den ikke fordi jeg godter meg over terroren, men fordi jeg synes historiene er gripende og jeg vil høre historiene til disse ekte menneskene. Han refererte også til i krangelen at han hadde sett meg lese om hvor mange som døde og overlevde hvor i tårnene og mente det er grotesk. Men jeg gjorde det fordi jeg lurte hvor langt opp noen overlevde sorry rotete innlegg, men er fortvila nå. Er jeg syk? Anonymkode: 3c74b...f73 Han prøver å finne noe å kritiserer deg for. Men du er en hyggelig person, da leiter han etter halmstrå. Nesten alle er opptatt av store hendelser som 9/11, det er nettopp sånt majoriteten ser på. Min eks mente også jeg var creepy. Han ville ut. Jeg er ikke creepy og ingen andre synes det om meg heller. Anonymkode: 102e9...2ba 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #11 Skrevet 21. september 2022 Hvis han hadde ment helt seriøst at du var syk i hodet, så hadde han vært så sjokkert at han hadde gått fra deg. Dette sier han for å "ta deg". På en måte kan vi vel si at det er HAN som er syk i hodet. Hvis du tenker etter, så er det sikkert flere ting han har gjort mot deg i løpet av forholdet for å psyke deg ned. Tenk deg om... En mann som vil deg vel, gjør ikke slikt! Selvsagt er du ikke syk i hodet fordi du ser denne dokumentaren. Da hadde de jo ikke sendt den på norsk TV hvis alle seerne av programmet var syke... 🙄 Anonymkode: 90fca...69e 3 3
Peachly Skrevet 21. september 2022 #12 Skrevet 21. september 2022 (endret) Han er rar, kanskje han har problemer med harde fakta etc? Jeg ser også på slike ting, jeg går veldig opp i det. Har selv lest detaljert om hvor folk var under 9/11, men ikke på en måte hvor jeg «godtet» meg over dem. Det knuste hjertet mitt for hver skjebne, men det er en fascinasjon kanskje, gripende. 2. verdenskrig er jeg også lik på. Det hadde vært noe helt annet om du satt og lo groteskt hver gang noe tragisk skjedde. Jeg lurer på hva som er greia med han, virker som om han vil ha noe å «ta» deg på. Endret 21. september 2022 av Peachly 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #13 Skrevet 21. september 2022 Jeg ser også på mye sånt, og mannen min ser ikke. Han kan le og si «hvis jeg dør så er det henne, for hun vet nøyaktig hva man skal gjøre». Han synes nok det er litt sært at jeg ser såpass mye rart, men forstår at jeg ikke er alene om interessen mtp den mengden av slikt som produseres… Anonymkode: f6597...89d 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #14 Skrevet 21. september 2022 Jeg følger to ulike katastrofepodcaster og noen True Crime-podcaster. Det er jo kjempeinteressant. Jeg synes katastrofene er fryktelige, men jeg synes det er interessant å lære hvordan det skjer, hva man skal gjøre i ulike situasjoner og hvordan det kan unngås. Det er jo bra at folk er interessert i sånt, eller? Anonymkode: 09c63...94e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #15 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): I kveld satt jeg å så en for meg interessant domunetar serie om 11 september 2001 der overlevende og pårørende fortalte sine opplevelser (9/11 one day in america). Så kommer mannen min hjem og blir sur på meg «du elsker død, fortevelse, tragedier, sykdom og død. Du er syk i hodet! Slutt» han sier det ofte men trodde det var tull. Man han sa det i dag at det ikke er tull og at jeg er creapy. Jeg liker å se dokumentarer om historie og hendelser. feks andre verdenskrig, kjente personers liv, «jakten på en mordrer» , katastrofer). Jeg er fra en stor helsevesen familie der «all og kan synes det intressant å se feks en dokumentar om kreft eller hvordan mekanismen i en sykdom er Men mannen min sine kommenterer får meg jø til å undre. Er jeg syk? Høres dette galskap ut for dere? Jeg sitter i stua nede og klarer ikke slutte å gråte. Feks i dag når jeg så 9/11 dokumentaren så jeg den ikke fordi jeg godter meg over terroren, men fordi jeg synes historiene er gripende og jeg vil høre historiene til disse ekte menneskene. Han refererte også til i krangelen at han hadde sett meg lese om hvor mange som døde og overlevde hvor i tårnene og mente det er grotesk. Men jeg gjorde det fordi jeg lurte hvor langt opp noen overlevde sorry rotete innlegg, men er fortvila nå. Er jeg syk? Anonymkode: 3c74b...f73 Hva ser mannen da? Kardashians?..Kan jo være at mannen er dum som et brød og vettu.... Anonymkode: c56a5...592 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #16 Skrevet 22. september 2022 Helt normalt. Du er interessert i historie. 11/9 har skjedd, og du vil lære om dette. Jeg er lik. Din mann ser ikke poenget, fordi han ikke er interessert i dette. Riv ruskende galt og kalle deg syk i hode for dette. Jeg mener heller at han er hjernedød da han ikke er interessert i historie/samfunnet. Dette er historier som har skjedd, ikke fantasi. Anonymkode: 5cf8a...ab1
MissIndependent45 Skrevet 22. september 2022 #17 Skrevet 22. september 2022 Altså, er han hjernedød? Det er ikke sykt å følge med på hva som foregår i verden utover det man leser i tabloidblekker som VG og Dagbladet.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #18 Skrevet 22. september 2022 Å bli kalt stygge ting av partner går som psykisk vold. sjekk alternativ for vold så blir det nok bedre Anonymkode: ebecf...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #19 Skrevet 22. september 2022 Syns det er mye mer hjernedødt med såpeserier. Hadde du vært avhengig av de, hadde han nok hatt mer rett. Men det skal mye mer til enn det. Anonymkode: 28f5c...e3c
GrønnNellik68 Skrevet 22. september 2022 #20 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, du er ikke syk. Du er bare interessert i samfunnet og menneskene. Heller det enn nok en episode av realitshow Anonymkode: 47a1e...28d Helt enig. Elsker dokumentarer og true crime en får litt annet syn på livet at det er mye trist, rart, spennende i verden enn ex on the beach og sånne ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå