Sykepleierstudent8 Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Hei jeg skal skrive en oppgave hvor jeg skal ta utgangspunkt i menneskerettighetene og vise hvordan rettigheter knyttes til inkludering, likestilling og ikke-diskriminering og hvordan det kommer til syne i lov om pasient- og brukerrettigheter. Har begynt smått på oppgaven, men lurer på om dere har noen tips eller råd hva jeg burde fokusere på eller burde ha med😊 På forhånd takk!✨
GrønnNellik68 Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Sykepleierstudent8 skrev (9 timer siden): Hei jeg skal skrive en oppgave hvor jeg skal ta utgangspunkt i menneskerettighetene og vise hvordan rettigheter knyttes til inkludering, likestilling og ikke-diskriminering og hvordan det kommer til syne i lov om pasient- og brukerrettigheter. Har begynt smått på oppgaven, men lurer på om dere har noen tips eller råd hva jeg burde fokusere på eller burde ha med😊 På forhånd takk!✨ Se Birgitte Tengs saken i serien norske krimsaker så ser du et gedigent justis mord og ettertid har «fetteren» fått medhold i den Europeiske menneskerettsdomstolen som mange andre men det hjelper lite når norske rettssystemet ikke gidder å ta dommene på alvor. Det sier litt om Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå