Woah0 Skrevet 21. september 2022 #1 Del Skrevet 21. september 2022 Litt spoiler. Men slutten var veldig bra. Fordi er mye filosofisk mening i valg her, eller virkelighetsforståelse av kunnskap for den slags skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Del Skrevet 21. september 2022 (Min mening) Skikkelig boring historie. Du likte kanskje Prey også? Oppskrytte filmer, begge to. Anonymkode: 12f07...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Del Skrevet 21. september 2022 Aaaaa, du kan jo ikkje lenge ut slutten av ein film!! 😮 Anonymkode: dad1f...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Del Skrevet 22. september 2022 Syns det var en av de dårligeste filmene som kom ut det året. ( Av de jeg har sett selvsagt.) Andre jeg så som også var dårlige , som en pekepinn : Extinct, Shook,Tom & Jerry, Dawn of the Beast, Kissing Booth 3. Anonymkode: fd273...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå