AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Jeg har fått botox i ett år nå, hver 3.mnd. har fungert kjempebra, helt til siste behandling for 4 uker siden. Hatt hyppige anfall, ikke like ille som før behandling, men har allerede 8 medisintrengende anfall. Jeg har en følelse av at panna er sliten. Vanskelig å forklare, men skal forsøke. Om man går lenge med hevede øyenbryn, eller myser, så får man ofte en sliten følelse. Den følelsen har jeg nå konstant. Er klar over bivirkninger som stram hud, men dette føles for stramt. At det er umulig å slappe av fra øynene og opp, som igjen resulterer i hodepine. Noen som har opplevd dette? Kan det være at de har truffet feil denne gangen, eller at det bare ikke funker som behandling lenger, og bivirkninger overgår virkning? Har lite lyst å starte på f.eks aimovig da jeg allerede setter sprøyter/penn hver uke pga revmatisme, og det er helt ærlig dritvondt. Er det valget må jeg jo, men ønsker det ikke. Anonymkode: 56b57...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå