AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Når kan man forvente det og er det noe man bare håper på eller noe man snakker om? Han har fortsatt profilen sin aktiv og det gjør meg usikker på hvor seriøs han er med meg men jeg vil ikke skremme han vekk ved å virke sjalu Anonymkode: 14725...023
exictence Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Hvis dere avtaler date 2, synes jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Kommer ann på hvordan dere har det sammen. God kjemi? Liker hverandre? Hatt sex? vil noe mer med hverandre? Både jeg og han jeg dater nå deaktiverte datingprofilen vår etter ca tredje date. Da hadde vi chattet i nesten 2 mnd. Jeg var nok tidligst ute. Deaktiverte den ikke, men fjernet både bilder og tekst allerede etter første date. Synes bare det er rart å måtte forholde meg til meldinger fra masse andre menn når jeg helst vil fokusere bare på denne ene mannen. En mann om gangen er best! Men har inntrykk av at menn ikke får like stor oppmerksomhet på en datingside, med mindre de gir mye innsats selv. Så er ikke sikkert han er aktiv der i det hele tatt, selv om han er der. Både jeg og daten min snakket veldig åpent om det med å være på en datingside. Så synes godt du kan ta en prat om det. Anonymkode: 5be4c...6c0 1
Bombasi Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 Jeg synes det er god dating-kutyme å ta ned profilen hvis første date har vært vellykket og en date nr 2 er avtalt. Jeg ser på meg selv som "reservert" da, og har heller ingen interesser av å bla blant eller chatte med andre. Hvis profilen enda er oppe og aktiv etter date 2 og i verstefall date 3, da tror jeg du kan utelukke han fordi seriøsiteten hans ikke er så tilstede som du fortjener det. Tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Til dere har snakket om det. Evt etter >5 dater. Å forvente det etter første date, er for stramt. Det tar tid å bli kjent, og ofte vil man fortsette med aktiv profil i tilfelle den andre ikke er interessert. Anonymkode: 96d48...dce
exictence Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Vil ikke forvente det av ham, men jeg selv gjør det. Så ser jeg hvordan det går. Merker vel egentlig hvor seriøs han er.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 Han maste sånn om å treffe meg at det var ikke til å misforstå, vi begge fjerna det innen en uke, for da flytta jeg inn, 7 år senere så har vi snart 3 barn og er gift Anonymkode: cb135...1cd
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Ts her virker som det skjer ganske tidlig ut fra de svarene her. Vi har vært på fem dater og oppfører oss kjærestete, leier osv men ikke hatt sex enda for jeg holder igjen på det. Jeg begynner å like han så jeg blir paranoid de dagene vi ikke har kontakt og tenker han er på date med andre. Jeg kan ikke se om profilen er aktiv eller har den skjult/deaktivert for når man deaktiverer så er den fortsatt synlig for matcher men er så lite keen på å være den dama som krever å få se på telefonen hans osv! Hvordan kan jeg ta det opp på en ikke-eiesyk måte? Jeg har fortalt han at jeg liker han og han svarte at han liker å treffe meg og har det hyggelig sammen med meg. Anonymkode: 14725...023
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå