AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Vi er godt voksne og ingen felles barn og vært sammen i 7år. Jeg er veldig glad i han, men fryktelig forelsket har jeg aldri vært. Han er snill, rettferdig, smart, veldig god jobb/økonomi, morsom, glad og trofast. Men han har ingen, og da mener jeg virkelig ingen, behov for nærhet. Han tar aldri på meg og vi har aldri sex. Slik har det vært i 3-4år. Vi sover på hvert vår rom da han liker å sove alene. Han er og ganske så mannssjovenistisk, homofob og smårrasist. Noe som kom frem etterhvert, og som er imot alt jeg står for. Når jeg blir sint på han når han snakker nedlatende om folk blir han sint på meg og sier at «vil du krangle? Nå har du pms» Så jeg har sluttet si imot han. Og det irriterer meg, for jeg bobler innvendig når han snakker stygt om andre. Så nå har jeg begynt tenke på å gå, men det skremmer meg veldig. Har ikke lyst til å måtte starte helt på nytt igjen. Noen andre som har det slik? Anonymkode: d4c03...0c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Han kan ikke være så snill, smart og trofast om han er sjåvinistisk, rasistisk og homofob. Er dette meninger han faktisk har er det jo røde flagg. Anonymkode: 319ab...78c 7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han kan ikke være så snill, smart og trofast om han er sjåvinistisk, rasistisk og homofob. Er dette meninger han faktisk har er det jo røde flagg. Anonymkode: 319ab...78c Nei…mente at han er snill mot meg. Det er veldig røde flagg for meg og, det strider jo mot alt jeg står for. Han mener jeg er naiv og dumsnill. Allikevel synes jeg det er fryktelig vanskelig å gå ifra han. Gruer om så og for alt det praktiske. Vi eier hus og båt sammen. Anonymkode: d4c03...0c5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 De største homofobe kan være homofile selv. Bare til ettertanke. Anonymkode: 26f6d...1a0 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Skrevet 21. september 2022 Du bor med andre ord i et kollektiv med en mann. Forstår at du savner en kjæreste, eller å bo alene. De fleste blir lei av å bo i kollektiv. Anonymkode: 3d621...813 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Skrevet 21. september 2022 Dette med nærhet er svært ødeleggende for et forhold. Har du snakket med han om det? Sånn virkelig snakket med han og sagt at du har begynt å tenke på om du må gå? dette med meningene hans mot andre mennesker ville jeg tatt en grundig oppvask på. Hvis du ønsker å fortsette i forholdet ville jeg sagt akkurat hva jeg mente om hans meninger, og hvis han ønsker å fortsette i forholdet må han holde munn om slike ting både ovenfor deg, spesielt barna og heller ikke for andre. De meningene får han ha for seg selv. Anonymkode: 59067...302
Turtellure12 Skrevet 21. september 2022 #7 Skrevet 21. september 2022 (endret) For det første så virker forholdet nesten over bare på grunn av deres forskjellige behov for nærhet og intimitet. Det er ekstremt viktig i et forhold at man er seksuelt kompatible. Sex er ikke alt, spesielt jo lengre forholdet varer, men dere bør ha noenlunde lik lyst og behov. For det andre så er verdier selve grunnmuren i et forhold. Her må du tenke fremover, eventuelt med barn inni bildet. Er du komfortabel med at barna dine skal få slike holdninger? Basert på det du har skrevet TS så virker det som om dette forholdet har gjort sitt, uavhengig om mannen er god mot deg. Det er dessverre ikke nok i lengden. Endret 21. september 2022 av Turtellure12
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #8 Skrevet 21. september 2022 Jeg tror han er homofil Anonymkode: 5d7d2...121 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 Hvis han aldri tar på deg og dere aldri har sex vil jeg ikke kalle dere kjærester. Og han er frekk mot deg. Spørsmålet er ikke om du skal gå, men om drt finnes noen grunn i det hele tatt til å fortsette ikke-forholdet. Du kan sikkert finne deg et hyggelig sted å bo hvis du får med deg halvparten av deres felles verdier. For først når du gir slipp på han får du mulighet til å finne deg en som passer deg bedre. Anonymkode: d00c4...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå