AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #81 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 18.04): Eh, nei. Et voksent men eske har behov en baby ikke har. At mor skal isolere seg hjemme, og nektes å gå på kafé med barselsgruppercer ikke bra for mors psykiske helse, det så vi under korona. Anonymkode: ad08e...e89 Da jeg hadde en baby møttes barselgruppen kun på helsestasjonen. Anonymkode: 8d22e...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #82 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 18.04): Eh, nei. Et voksent men eske har behov en baby ikke har. At mor skal isolere seg hjemme, og nektes å gå på kafé med barselsgruppercer ikke bra for mors psykiske helse, det så vi under korona. Anonymkode: ad08e...e89 Og voksne mennesker uten barn har behov. Ingen har sagt at mor skal isolere seg hjemme, men hun trenger ikke ha med seg hele barselgruppa på kafé. Selv om man har valgt å få varn, må man ta hensyn til andre rundt seg også. Barnevogna er ikke et fripass til å være hensynsløs drittsekk mot andre. Anonymkode: 9c5c2...9b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #83 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (På 24.9.2022 den 8.39): Les det jeg skriver en gang til. Anonymkode: 2f11f...f31 Det holdt å lese en gang. Hvis vogna er for vond å styre, får en av dere gå bak den andre, så andre folk også får plass. Dere eier ikke fortauet, selv om dere er på trilletur med venninner. Anonymkode: 9c5c2...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #84 Del Skrevet 25. september 2022 Skjønner ts sitt poeng. Jeg syns dette gjelder foreldre generelt og ikke bare småbarnsmødre med vogn. i går var jeg på bibliotek for å jobbe. Det er et bibliotek med barneavdeling i en etasje og arbeidsplasser og stillerom i underetasjen. Hver gang jeg har vært der er det mange foreldre med barn i underetasjen. I går var det en far med en nyfødt baby som han gikk og byset mellom arbeidsplassene mens han selv så på bøkene i bokhyllene, en far og datter som tegnet på stille rommet , et barn som løp rundt mellom plassene og dunket gjentatte ganger i døren inn til stillerommet og til slutt en gruppe foreldre som satte seg rundt et arbeidsbord å snakket mens barna løp rundt mellom arbeidsplassene. Dette er et bibliotek med avskjermet og fin barneavdeling. før jeg for kritikk for manglende forståelse av småbarnsforeldre, jeg har barn selv og har prøvd barneavdelingen på biblioteket. Holder meg langt unna arbeidsplassene når jeg har med barn Anonymkode: a91e5...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #85 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner ts sitt poeng. Jeg syns dette gjelder foreldre generelt og ikke bare småbarnsmødre med vogn. i går var jeg på bibliotek for å jobbe. Det er et bibliotek med barneavdeling i en etasje og arbeidsplasser og stillerom i underetasjen. Hver gang jeg har vært der er det mange foreldre med barn i underetasjen. I går var det en far med en nyfødt baby som han gikk og byset mellom arbeidsplassene mens han selv så på bøkene i bokhyllene, en far og datter som tegnet på stille rommet , et barn som løp rundt mellom plassene og dunket gjentatte ganger i døren inn til stillerommet og til slutt en gruppe foreldre som satte seg rundt et arbeidsbord å snakket mens barna løp rundt mellom arbeidsplassene. Dette er et bibliotek med avskjermet og fin barneavdeling. før jeg for kritikk for manglende forståelse av småbarnsforeldre, jeg har barn selv og har prøvd barneavdelingen på biblioteket. Holder meg langt unna arbeidsplassene når jeg har med barn Anonymkode: a91e5...aec Det er jo tafatte foreldre som burde blitt sendt hjem her. Anonymkode: 9c5c2...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #86 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og voksne mennesker uten barn har behov. Ingen har sagt at mor skal isolere seg hjemme, men hun trenger ikke ha med seg hele barselgruppa på kafé. Selv om man har valgt å få varn, må man ta hensyn til andre rundt seg også. Barnevogna er ikke et fripass til å være hensynsløs drittsekk mot andre. Anonymkode: 9c5c2...9b4 Og hele vennegjengen som skal på byen, trenger ikke ta samme trikk som meg, for da får ikke jeg sitteplass. Hele fotballaget med 16 sjuåringer trenger ikke ha sommeravslutning på pizzarestauranten jeg er på, for barn bråker spnn. Samtlige sykepleiere på fødeavdelingen trenger ikke ha lunsj sammen på Espressohouse når jeg skal spise der, for da er det så fullt at jeg må gå på cafeen lenger ned i gata. Alle turistene fra cruiseskipene trenger ikke være på Prekestolen når jeg er der, for da får ikke jeg nyte utsikten i fred. Kanskje vi bare skal gjøre det forbudt å møtes i grupper, slik at alle individene får fred til å være seg selv fullt og helt... Anonymkode: f5d00...47e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #87 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og hele vennegjengen som skal på byen, trenger ikke ta samme trikk som meg, for da får ikke jeg sitteplass. Hele fotballaget med 16 sjuåringer trenger ikke ha sommeravslutning på pizzarestauranten jeg er på, for barn bråker spnn. Samtlige sykepleiere på fødeavdelingen trenger ikke ha lunsj sammen på Espressohouse når jeg skal spise der, for da er det så fullt at jeg må gå på cafeen lenger ned i gata. Alle turistene fra cruiseskipene trenger ikke være på Prekestolen når jeg er der, for da får ikke jeg nyte utsikten i fred. Kanskje vi bare skal gjøre det forbudt å møtes i grupper, slik at alle individene får fred til å være seg selv fullt og helt... Anonymkode: f5d00...47e Finnes en mellomting da vet du. Og igjen. Å trille barnevogn er ikke fripass til å være drittsekk. Skifting av bæsjebleier på matbordet er forresten heller ikke ok. Anonymkode: 9c5c2...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #88 Del Skrevet 25. september 2022 Det er hevn for at omtrent ingen reiser seg for gravide på buss, trikk, tog og bane Anonymkode: 40dd3...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå