Gå til innhold

Hvor mest sannsynlig er det at en venn av en veninne har sex med mannen hennes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig er det noe i mine skitne fantasier som en mann.

Fordi ville vært veldig kjipt i virkeligheten. Innenfor emosjonelle og psykiske ting. Men bare lurer hvor sannsynlig det er?

Anonymkode: faa6e...ce0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig foregår dette. Hadde selv masse sex med min samboers bestevenninne i flere år i begynnelsen av tyveårene.

Helt til det ble et brudd mellom meg og samboer. 

Anonymkode: 47b34...cf6

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi ville vært veldig kjipt i virkeligheten. Innenfor emosjonelle og psykiske ting. Men bare lurer hvor sannsynlig det er?

Du mener sannsynligheten for at hun har sex med mannen til venninna si? Det har med personligheten å gjøre, så litt vanskelig å si noe om hvor sannsynlig det er. 

Anonymkode: a47ae...ee1

Skrevet

Sånn ca 0,00000000001%

Anonymkode: 4658d...bdf

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er ikke god.

Anonymkode: d0b11...e72

• Liker 2
Skrevet

Altså at en mann ligger med bestevenninna til dama bak ryggen hennes?

Nesten så jeg vil tro det er en av de mest vanlige formene for utroskap. Topp 3! 😛

Får google det da..5 minutter senere:
https://hackspirit.com/infidelity-statistics/

'43.7 percent of cheating women and 22.2 percent of cheating men have cheated on their spouse with someone they both know.'

Skrevet

At en kamerat av en venninne av deg har sex med mannen hennes? 

Har ingen ide om hvor vanlig det er, men dobbeltsvik må være verste type utroskap. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånn ca 0,00000000001%

Anonymkode: 4658d...bdf

Du kan nå jaggu  tro det. Sånne ting skjer hele tiden

Anonymkode: 84783...5d7

• Liker 2
Skrevet

Tror det er ganske vanlig form for utroskap. Kanskje den mest vanlige i likhet med å ha sex med ekskjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Spørsmålsformuleringen i tittelen er ikke spesielt lett å tolke. Men slik jeg leser den, så spør du om HVOR de mest sannsynlig har sex. Vanskelig for oss å gjette, men kan jo tippe: bilen, hotell, arbeidsplass, skogen… Mange muligheter.

Anonymkode: bee97...734

• Liker 4
Skrevet

Sannsynligheten er nok ikke spesielt høy, de fleste har nok såpass respekt for partner/vennene sine at de ikke gjør sånn. Men blant de som gjør det/er tilbøyelig til det, er nok sannsynligheten ganske høy igjen. 

Kunne feks ikke falt meg inn å ligge med noen jeg visste var i et forhold, da jeg ser veldig sort/hvitt på akkurat det der, mens andre tenker at de selv ikke gjør noe galt (gitt at de er singel selv feks) og dermed kanskje ikke hadde hatt så store problemer med det. 

Anonymkode: 4c178...e83

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sannsynligheten er nok ikke spesielt høy, de fleste har nok såpass respekt for partner/vennene sine at de ikke gjør sånn. Men blant de som gjør det/er tilbøyelig til det, er nok sannsynligheten ganske høy igjen. 

Kunne feks ikke falt meg inn å ligge med noen jeg visste var i et forhold, da jeg ser veldig sort/hvitt på akkurat det der, mens andre tenker at de selv ikke gjør noe galt (gitt at de er singel selv feks) og dermed kanskje ikke hadde hatt så store problemer med det. 

Anonymkode: 4c178...e83

En del notorisk utro folk eier jo ikke samvittighet, så de synes neppe at dobbeltsviket betyr noe fra eller til. 

Anonymkode: e0806...1b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

En del notorisk utro folk eier jo ikke samvittighet, så de synes neppe at dobbeltsviket betyr noe fra eller til. 

Anonymkode: e0806...1b2

Jeg er notorisk utro, men kunne ikke falt meg inn å ha sex med kompiser av mannen, eller noen av mennene til venninnene mine. 

Anonymkode: 72c10...366

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er notorisk utro, men kunne ikke falt meg inn å ha sex med kompiser av mannen, eller noen av mennene til venninnene mine. 

Anonymkode: 72c10...366

Samme her.  Jeg er mann, og har vært til sengs med mange gifte og sambo kvinner. Men aldri til noen jeg kjenner eller vet hvem er.

Anonymkode: 84783...5d7

Skrevet

Vanskelig å tolke spørsmålet, men slik jeg tolker det så er det at en venninne har sex med mannen til venninna si? I såfall har jeg gjort det… Jeg rota med han før jeg ble venninne med henne.. Så ble jeg kjent med henne via andre, og Samtidlig ble hun sammen med min tidligere flørt. Jeg og flørten hadde forøvrig alltid hatt ett godt vennskap, å vi har hatt sex med jevne mellomrom inni mellom forhold han og jeg har hatt… Men det som skjedde denne gangen var at vi ofte hadde sex, mens han var sammen med venninna mi… Verdens verste venninne. Vi er fortsatt venninner, men det er slutt mellom dem. For han ble tatt i å være utro, med en annen x 😅

Anonymkode: 5c2c0...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...