Gå til innhold

Spørsmål om mensen. (Ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Skulle hatt mensen for to dager siden. Blødde litt mørkt brunt blod samme dag som mensen skulle kommet og etter det har det stoppet opp. Hva kan dette være? Er det noe jeg bør sjekke hos lege? 

Anonymkode: b0ff3...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ventet litt med å bestille legetime, og heller se det an. Når du blør mørkt brunt, så er det sikkert fordi at du blødde så lite. Men hvis du får sånne småblødninger over lang tid, og har unormal mens - så burde du få det sjekket etterhvert da.  Høres ikke unormalt nå når det bare har skjedd en gang. 

Anonymkode: 337e2...525

Skrevet

Dette er ikke ekle detaljer, sammenlignet med vanlige kg-tråder. 

Anonymkode: a828b...ece

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ville ventet litt med å bestille legetime, og heller se det an. Når du blør mørkt brunt, så er det sikkert fordi at du blødde så lite. Men hvis du får sånne småblødninger over lang tid, og har unormal mens - så burde du få det sjekket etterhvert da.  Høres ikke unormalt nå når det bare har skjedd en gang. 

Takk for svar. 

Skrevet
Sofakona skrev (11 minutter siden):

Kan du være gravid 

Tror ikke jeg er det siden jeg fikk brun utflod? Man blør vel ikke i graviditet?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tror ikke jeg er det siden jeg fikk brun utflod? Man blør vel ikke i graviditet?

Hvis det er en mulighet for at du kan være gravid, så ville jeg sjekket det. Man kan blø i en graviditet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis det er en mulighet for at du kan være gravid, så ville jeg sjekket det. Man kan blø i en graviditet.

Enig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har enda ikke fått mensen. Det var kun brun utflod og nå er det som vanlig. Ingen menssmerter. Har du opplevd noe sånt før? Jeg tror ikke at jeg er gravid. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Joda, man kan blø ved graviditet, men det er gjerne ikke som normal mens da, så har du hatt sex så ta en graviditetstest!

Anonymkode: 1d609...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...