Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Hva anbefaler dere drevne perlere her inne.Å bestille esker med perlemixer gjennom nettet eller løs vekt hos perlehuset?? Jeg er "ny" sjøh
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Anbefaler å kjøpe det du trenger på nettet. Det de har i løsvekt på ordinære butikker er naturlig nok dyrere. Sjekk www.perleverden.no
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Det kommer an på hva slags type perler du skal ha. Perler i løsvekt er ikke nødvendigvis dyrere i butikk enn på nett. Det finnes flere butikker som også har nettbutikk. ta en titt på www.perlemor.com Mye nedsatte varer nå www.perleslottet.no Har ett enormt utvalg i perler og metalldeler www.perlebutikken.no Mye perler fra india i forskjellige prisklasser. Dette er anerkjente butikker som har varer med meget god kvalitet. Jeg handler både på nett og i butikken hos perlemor og perleslottet. Jeg har også handlet en del flotte perler på perlebutikken. Hilsen Perleguri
Gjest Gjest_Ninni_* Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Hei Kanskje litt sent svar, men jeg har kjøpt en del perlemikser fra www.perlenettet.no. Har kjøpt noen av eskene de har, for jeg synes det er kjekt å kunne bruke esken etterpå, og så har jeg i tillegg kjøpt noen av de perlemiksene de har som går på vekt. Har dessverre ikke bilder, men har lagd noen ting som jeg til og med har fått solgt. Ikke noe å si på prisen, og varene kom kjapt i posten. Ninni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå