AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 Det er en ting som irriterer meg noe voldsomt. Folk som går å snakker dritt om andre hele tiden. Har en kollega som går å klager hele tiden.. hun sa det, han gjorte ditt, hun gjorde datt. I negativ forstand selvfølgelig. I dag smalt det, etter å ha sagt i fra flere ganger uten hell. « Nå må du slutte å klage på andre hele tiden! Du får si fra da, og snakk med vedkommende selv!» Hun ble helt satt ut, og begynte å ro.. «nei, det nytter ikke si fra, for de har ikke selvinnsikt..» da svarte jeg: « har du selvinnsikt da?» Gruer meg til jobb i morgen, for jeg kjente virkelig jeg har fått nok nå. I dag tok hun bilde av vaskekommen og sendte bildet til en annen kollega, «se hvor rotete NN er» Hun lever og ånder av å klage over andre, hun selv er langt under snittet «flink» i jobben sin.. hun er assistent. Hun ønsker å bestemme alt og har vel noen komplekser.. Gud så lei jeg er av den pratinga hennes.. noen med lignende erfaring? Hva gjør dere? Anonymkode: fef41...61d 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Skrevet 21. september 2022 Oh yes. Har et par slike i mitt liv jeg også, skikkelig slitsomt. Men, jeg har med tiden lært meg å kobble ut når disse menneskene prater, det går inn ene øret og rett ut det andrе😅 Anonymkode: 3a8d0...cdb 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oh yes. Har et par slike i mitt liv jeg også, skikkelig slitsomt. Men, jeg har med tiden lært meg å kobble ut når disse menneskene prater, det går inn ene øret og rett ut det andrе😅 Anonymkode: 3a8d0...cdb Lurt. Det er en kunst å klare å kople ut Anonymkode: fef41...61d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Jeg jobber med ei slik, som SUGER energi ut av andre. Skravla går i et sett. Nå ignorer jeg henne 100% utenom jobbsnakking. Har sagt fra til henne på en ordentlig måte, at hun må klare å styre seg litt. Ikke la kjeften gå i et sett, men hjelper ikke. Så da er det kun ignore som funker. Anonymkode: 6abcc...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Styrelederen i borettslaget er sånn. Snakker dritt om beboerne, ekser, bekjente og sprer bare negativitet. Er kjeftete og kranglete, nedlatende og tror hun er bedre enn alle andre og irriterer seg over og legger skyld på andre for sin irritasjon hele tida. Alt er galt med alle andre enn seg selv. Negativ stemning når hun er i nærheten. Hun vil også bestemme mer enn hun egentlig skal, og kritiserer andres måte å gjøre ting på og ser ned på de fleste. Er de F eks en gjeng på café, baksnakkes de som ikke er der osv. Folk rundt bare jatter med for det er eneste måte å takle slike på, men vedkommende er psyk og er slitsom og nedtrykkende å være rundt. Er også mye løgn og historier som finnes opp idet de fortelles. Stiller man spørsmål ved de, må hun plutselig gå… En av grunnene til at vi flytter, orker ikke så negative mennesker som er så slemme. Anonymkode: bb78b...baf
MissIndependent45 Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Lær deg kunsten å koble ut. Hadde ei sånn som kollega, holdt på å bli tullete i hodet. Jeg motsa hvis det som kom ut var rene løgner eller var spesielt ondskapsfullt, ellers gikk det inn det ene øret og ut det andre. Slike mennesker forandrer seg aldri, uansett hva andre sier eller gjør.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 Nå har du allerede sagt ifra til henne, så neste gang hun begynner kan du bare følge opp med "du jeg orker ikke den klagingen din, jeg har bedre ting å ta meg til" Anonymkode: 75c11...46f 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Du kan gå når hun kommer, eller begynne å snakke til en annen om noe helt annet, høyt og tydelig, hvis hun begynner å snakke til deg. Anonymkode: 8a277...8c9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #9 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Styrelederen i borettslaget er sånn. Snakker dritt om beboerne, ekser, bekjente og sprer bare negativitet. Er kjeftete og kranglete, nedlatende og tror hun er bedre enn alle andre og irriterer seg over og legger skyld på andre for sin irritasjon hele tida. Alt er galt med alle andre enn seg selv. Negativ stemning når hun er i nærheten. Hun vil også bestemme mer enn hun egentlig skal, og kritiserer andres måte å gjøre ting på og ser ned på de fleste. Er de F eks en gjeng på café, baksnakkes de som ikke er der osv. Folk rundt bare jatter med for det er eneste måte å takle slike på, men vedkommende er psyk og er slitsom og nedtrykkende å være rundt. Er også mye løgn og historier som finnes opp idet de fortelles. Stiller man spørsmål ved de, må hun plutselig gå… En av grunnene til at vi flytter, orker ikke så negative mennesker som er så slemme. Anonymkode: bb78b...baf Høres utrolig slitsomt ut Anonymkode: fef41...61d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 MissIndependent45 skrev (14 timer siden): Lær deg kunsten å koble ut. Hadde ei sånn som kollega, holdt på å bli tullete i hodet. Jeg motsa hvis det som kom ut var rene løgner eller var spesielt ondskapsfullt, ellers gikk det inn det ene øret og ut det andre. Slike mennesker forandrer seg aldri, uansett hva andre sier eller gjør. Nettopp! De forandrer seg aldri, fordi de ikke eier selvinnsikt. En må bare beskytte seg selv og ta avstand Anonymkode: fef41...61d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå