Gå til innhold

Kommentarer fra en ny kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en ny kollega. Før jobbet hun som vikar på en annen avdeling. Hun søkte og fikk fast hos oss fra 1 September. Hver sitter hun å snakker om hvordan de gjør ting på den avdeling hun jobbet før og hvor bedre det var. Den plassen var en fin plass å jobbe på og folkene var så trivelig. Jeg likte meg så godt der sier hun. 

Hvordan forholde seg til sånne personer?  

Anonymkode: 3b2dd...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å mental-ignorere... 

Skrevet
Fjugur skrev (11 minutter siden):

Bare å mental-ignorere... 

Skal si deg at jeg prøver. Men er ikke lett 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har fått en ny kollega. Før jobbet hun som vikar på en annen avdeling. Hun søkte og fikk fast hos oss fra 1 September. Hver sitter hun å snakker om hvordan de gjør ting på den avdeling hun jobbet før og hvor bedre det var. Den plassen var en fin plass å jobbe på og folkene var så trivelig. Jeg likte meg så godt der sier hun. 

Jeg hadde forholdt meg til min empati med vedkommede på denne måten og sagt noe som,

åj. Savner du gamlejobben? Forstår det er vanskelig å omstille seg. Men det er jo fint at du har fast jobb nå da, det er jo positivt. eller? Forresten har du lyst å ta en kaffe en gang?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høæææ?! Er det negativt også nå? Seriøs. Vær hyggelig og grei dersom du har fått en ny kollega. Verre er det ikke.

Anonymkode: 9289d...832

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...