Gå til innhold

Alkohol sponset av arbeidsgiver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nylig på middag spandert av jobben. Alle måtte spise det samme. Men det var en stk drikke inkludert, da kunne vi velge mellom øl og vin. Noe annet eller ekstra måtte vi betale for selv. Jeg valgte da vann, men ble trukket 30 kroner for det også. Er det vanlig at arbeidsgivere betaler for alkohol, mens de som ikke drikker det må betale selv? 

Anonymkode: a3508...786

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var veldig spesielt. Jeg ville nok spandert en enhet drikke på hver. Brus, alkoholfritt, vin eller øl F.eks. å betale 30 kr for vann er jo ikke greit. Snakk om drikkepress🙈

• Liker 3
Skrevet

Meget spesielt, dette hadde jeg aldri godtatt. Ville bare gått.

Anonymkode: aa796...641

Skrevet

Fikk vel følelsen av at de tok for gitt at alle drikker alkohol. Litt som når man får vinflasker i julegave. Men får i det minste gratis vann fra springen på jobb. 😅

Anonymkode: a3508...786

Skrevet

Veldig spesielt. Jeg har ansvaret for en del arrangement på min arbeidsplass. Det er selvsagt alltid alkoholfrie alternativ. Vi gir heller ikke alkohol i gave, noen er avholds og dessuten vet man aldri hvem som har et problematisk forhold til alkohol.

Anonymkode: b3b5a...6d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig spesielt. Jeg har ansvaret for en del arrangement på min arbeidsplass. Det er selvsagt alltid alkoholfrie alternativ. Vi gir heller ikke alkohol i gave, noen er avholds og dessuten vet man aldri hvem som har et problematisk forhold til alkohol.

Anonymkode: b3b5a...6d9

Nettopp, hørtes komplett useriøst ut. Et overgrep.

Anonymkode: aa796...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...