AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Skrevet 21. september 2022 I dag skulle jeg ta celleprøve, men legen ville ikke ta i tilfelle jeg var gravid. Er 10DPO, og de testet HCG via urinprøve hos legen. Negativ. Jeg tenkte «ok, men siden jeg er kontrollfreak må jeg se dette selv», så tok en Babyplan strimmel. Streken dukket opp innen fristen, og er rosa. Tok en i vann også, som er blenda. Er det virkelig mulig å få negativ hos legen (ikke blodprøve) og positiv hjemme? Anonymkode: b477b...087
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Skrevet 21. september 2022 Graviditetstestene hos legen er de samme som kjøpes til hjemmebruk. De er ikke noe bedre eller mer pålitelige. Jeg mener å huske at strimlene jeg har brukt på jobb (er helsesekretær) har samme sensitivitet som de vanlige testene (altså ikke tidlig-test). Tror det er 25. Kan testen du brukte hjemme ha hatt lavere sensitivitet? Anonymkode: 90483...dbe 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Graviditetstestene hos legen er de samme som kjøpes til hjemmebruk. De er ikke noe bedre eller mer pålitelige. Jeg mener å huske at strimlene jeg har brukt på jobb (er helsesekretær) har samme sensitivitet som de vanlige testene (altså ikke tidlig-test). Tror det er 25. Kan testen du brukte hjemme ha hatt lavere sensitivitet? Anonymkode: 90483...dbe Trur Babyplan har 25 også, men ikke sikker. Har ikke prøvd å bli gravid nå🙈 skal teste på fredag som er IKM. Anonymkode: b477b...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå