Gå til innhold

Er 270 studiepoeng adjunkt eller noe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får man per time da? 

Anonymkode: fafab...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Adjunkt med tillegg er minimum 300 studiepoeng, så 270 studiepoeng er "bare" adjunkt,  ja. Timelønn er vel litt vanskelig å regne ut, men her er lønnstabellen for lærere: https://www.utdanningsforbundet.no/lonn-og-arbeidsvilkar/tariffavtaler/ks/lonnstabell-ks/

Anonymkode: 074fc...117

Det var ganske lite...

Skrevet

Adjunkt er 240 studiepoeng. Om de ekstra 30 sto er relevante kan du få kompetansetillegg. 

Anonymkode: 038c4...475

Skrevet

En adjunkt med høyeste ansiennitet tjener 281 kr i timen. Det oppnår jeg når jeg er 36 år, og da er jeg på topplønn - med minst 31 år igjen i arbeidslivet. Det samme gjelder altså den største andelen av lærerne i Norge. 

I noen kommuner kan du få tillegg for relevante studiepoeng, men det er strenge regler ofte for når du kan forhandle om det som er ekstra, og da er det snakk om gjerne 2,50 kr ekstra pr time for 30 stp. 

Anonymkode: 49976...902

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Adjunkt er 240 studiepoeng. Om de ekstra 30 sto er relevante kan du få kompetansetillegg. 

Anonymkode: 038c4...475

Ikke i alle kommuner. Min kommune gir ikke kompetansetillegg

Anonymkode: e591f...17d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En adjunkt med høyeste ansiennitet tjener 281 kr i timen. Det oppnår jeg når jeg er 36 år, og da er jeg på topplønn - med minst 31 år igjen i arbeidslivet. Det samme gjelder altså den største andelen av lærerne i Norge. 

I noen kommuner kan du få tillegg for relevante studiepoeng, men det er strenge regler ofte for når du kan forhandle om det som er ekstra, og da er det snakk om gjerne 2,50 kr ekstra pr time for 30 stp. 

Anonymkode: 49976...902

Hvorfor så lite? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...