Gå til innhold

Konkrete tips til å oppnå vaginal orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for at dere får det? Tenker uten partner, i første omgang. Jeg har aldri fått det og kjenner ingenting rundt "g-punkts området"😔 kan det være at jeg aldri får oppleve det?

Anonymkode: 40f6e...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd vaginal orgasme, ikke "rota" rundt ved "g-punktsområdet" heller, men det er da ganske deilig med en klitorisorgasme også.

Og hvis du skal ha vaginal orgasme uten partner så må du vel bruke dildo? 

Anonymkode: b957d...144

• Liker 1
Skrevet

Husk at de fleste kvinner ikke får orgasme av penis/ dildo alene (

Skrevet

Det er mange som ikke opplever vaginal orgasme.

Jeg er en av de som er "heldig" og opplever vaginal orgasme, og foretrekker det.

Jeg har brukt lang tid på å finne leketøy som passer meg for å kunne oppnå det alene. 
Så det er mitt tips; kjøp inn litt forskjellige størrelser av dildoer og eventuelt en vibrator eller to, test ut og finn ut hva DU LIKER, og hva som passer for deg. Kle deg gjerne opp i litt fint undertøy eller hva enn du trenger for at dette skal bli en deilig opplevelse for deg!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har bare klart å få det av vibrator så langt, men har veldig lyst å oppnå ved penetrering med kjæresten også. Men det tar litt tid med vibrator og jeg må ha jevn stimuli, så har mine tvil om at jeg vil få oppleve det

Anonymkode: 4d045...9b0

Skrevet

Oooo! Jeg har samlet mange tips her nettopp fordi jeg selv hadde lyst til å lære meg det. 🙂

For min del hjelper det når jeg spenner pc-musklene og - ikke minst - gir litt slipp på orgasmen. For meg er nemlig vaginale orgasmer som et glatt såpestykke. Jo mer jeg prøver å tviholde på den, jo lettere glipper den.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg får ikke vaginal orgasme selv. Må ha partners fingre/hånd/penis for å oppnå det. Selv en dyr g-punkts-vibrator gir meg null og niks stimuli i vagina. 

Klitorisorgasme oppnår jeg enkelt med vibrator selv, men er vanskelig for partner å gi meg. 

Anonymkode: b748e...69a

Skrevet

Jeg fikk det først etter å ha trent bekkenbunnsmusklaturen i mange måneder. Kjøpte en g punkt dildo og merket ikke noe rundt g punktet med den med det første men etter å ha stimulert området lenge så merker man plutselig at det føles godt. Så føles det rart som at man må tisse også fortsette å stimulere g punktet samtidig som klitten med den andre hånden så blir det sykt digg. Viktig å stoppe klitt stimulering når man kjenner klitt orgasme er på vei og fortsette å stimulere g punktet 

Anonymkode: 193e0...f08

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg får ikke vaginal orgasme selv. Må ha partners fingre/hånd/penis for å oppnå det. Selv en dyr g-punkts-vibrator gir meg null og niks stimuli i vagina. 

Klitorisorgasme oppnår jeg enkelt med vibrator selv, men er vanskelig for partner å gi meg. 

Anonymkode: b748e...69a

Har det helt likt!

Så mitt tips ville vært å ha sex med en du stoler på og som har en penis som passer til deg. Så enkelt, så vanskelig. 😅

Skrevet

Solo, så trenger du en dildo. Evt. vibrator selv om jeg ikke liker disse selv. Ikke stimuler "klitten", men kanskje rundt anus. Det er faktisk fullt mulig å oppnå vaginalorgasme med kun stimulering av anus, men da med et lite leketøy. :) 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk det først etter å ha trent bekkenbunnsmusklaturen i mange måneder. Kjøpte en g punkt dildo og merket ikke noe rundt g punktet med den med det første men etter å ha stimulert området lenge så merker man plutselig at det føles godt. Så føles det rart som at man må tisse også fortsette å stimulere g punktet samtidig som klitten med den andre hånden så blir det sykt digg. Viktig å stoppe klitt stimulering når man kjenner klitt orgasme er på vei og fortsette å stimulere g punktet 

Anonymkode: 193e0...f08

Da må jeg bare spørre (for jeg har ikke opplevd vaginal orgasme): 

Sist jeg hadde sex, hadde jeg tisset i forkant. Når han var inni meg, var det litt som om det kjentes ut som at jeg måtte tisse... Var det da stimulering av g-punktet...? Kunne det blitt en vaginal orgasme av det? 

Anonymkode: 0f650...64c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da må jeg bare spørre (for jeg har ikke opplevd vaginal orgasme): 

Sist jeg hadde sex, hadde jeg tisset i forkant. Når han var inni meg, var det litt som om det kjentes ut som at jeg måtte tisse... Var det da stimulering av g-punktet...? Kunne det blitt en vaginal orgasme av det? 

Ja, det er g-punktet. Føles litt som om man må tisse. Men du må nesten prøve deg fram. Ikke sikkert at å kun stimulere akkurat der er løsningen for deg, vi er forskjellige.

• Liker 1
Skrevet
MissIndependent45 skrev (12 minutter siden):

Ja, det er g-punktet. Føles litt som om man må tisse. Men du må nesten prøve deg fram. Ikke sikkert at å kun stimulere akkurat der er løsningen for deg, vi er forskjellige.

Takk for svar! :) 

• Liker 1
Skrevet

Nå er jo vi kvinner veldig ulike, og det største seksuelle organet vi har er hjernen, så hva vi i utgangspunktet tenner veldig på er svært ulikt. Så har vi også litt ulike fysiske forutsetninger. Da tenker jeg mindre på at vi ser ulike ut enn jeg tenker på hvordan vi er vant til å onanere,og hvor naturlig det har vært for oss å få tak i og kontroll på de musklene i underlivet som er ganske vesentlige for å få vaginal orgasme. Selv onanerte jeg ikke på måter der jeg lærte meg å bruke musklene som er nødvendige for å få vaginal orgasme. Jeg måtte derfor lære meg å "få tak i" dem og trekke dem med inn i sex.

Jeg øvde med dildo for å være ærlig. Både for å finne ut hvordan jeg ble best stimulert, og også hvordan jeg måtte bruke underlivet for å gripe om og hjelpe til med at jeg ble stimulert på måter som kunne føre til vaginal orgasme. 

I starten måtte partner hjelpe mer til angående hvordan han brukte penis. Fremdeles er det ganske vesentlig for min del, i forhold til hvor lett og kjapt jeg kommer, men har også blitt enklere og enklere å ikke være så avhengig av at han beveger seg riktig for meg etterhvert som jeg har fått bedre og bedre tak i mine muskler i underlivet. Jeg har knekket koden kan man vel si. Vet hva jeg må gjøre selv angående bruk av musklene. Angående pust også vil jeg si egentlig, for pusten er veldig til hjelp angående å liksom trekke penis på en måte som stimulerer meg mot orgasme. 

Det er egentlig litt vanskelig å forklare, for når man først har knekt koden går det egentlig veldig naturlig å gjøre det som fører mot orgasme, og også å utvikle teknikken videre. Derfor er det nå lett for meg å si at womanizer duo har hjulpet meg til å videreutvikle teknikken, men jeg kan jo ikke vite om det hadde hjulpet meg før jeg knakk koden, for jeg fikk den etter at jeg hadde gjort det. Men det er iallefall et tips, for dildo- delen av den er godt egnet til å øve seg i å gripe om/trekke til seg og bruke musklene, fordi den har en godt egnet størrelse og utforming til å kunne bruke musklene rundt. For meg iallefall. For store dildoer synes jeg ikke det er like enkelt å bruke musklene rundt skikkelig. 

Dildoen jeg først øvde meg på var omtrent gjennomsnittlig angående størrelse penis. Jeg hadde en større, i tro på at større ville være enklere å knipe rundt, men det forkastet jeg for min del ganske kjapt. Den bare stoppet meg i virkelig få taket på å bruke musklene godt. Bevegeligheten på musklene ble begrenset. 

Min manns penis er større enn dildoer jeg har øvd meg med, men det fungerer bedre fordi den har en annen konsistens. Det var og er likevel nyttig for meg å bruke en noe mindre, som tillater/krever mer bevegelsesfrihet for å knipe skikkelig. 

Slik har jeg gått fra å ikke få orgasme ved samleie til å få multiple orgasmer ved samleie, men det er noe vanskelig å gi råd likevel, siden vi er ulike. Jeg er også usikker på om det jeg skriver om bruk av musklene i underlivet blir forstått korrekt. Beste måten jeg tror jeg kan beskrive hvordan jeg måtte lære meg å bruke musklene i underlivet er; Pust så langt ut du kan samtidig som du kobler underlivet på det slik at det skapes et press i underlivet. Pust så inn så langt du kan samtidig som du trekker med deg underlivet i det, så det blir et sug i underlivet. Kombiner pust ut og pust inn, med underlivet med, så det vekselvis blir press og sug i underlivet. Gjør det gjerne uten dildo først, til du føler at du får skikkelig tak i musklene i underlivet både på innpust og utpust. Øv deg så på det samme med dildo og onani, og kjen etter hvordan du får best tak og mest stimulering. 

Om du er som meg, som kun onanerte ved klitoris stimulering og ikke naturlig koblet på disse musklene fra starten av må du kanskje øve litt, i motsetning til dem som uten å måtte tenke på det gjorde det fra de begynte å onanere/ha sex, men når du først knekker koden er det plutselig så enkelt og logisk at man ikke trenger å tenke noe særlig. Med mindre man da ønsker å videreutvikle teknikk og utfordre seg selv med å prøve ytterligere å få bedre kontroll over nødvendige muskler. 

Jeg måtte i tillegg be mannen roe ned, iallefall mens jeg prøvde å få det til med ham også, når jeg hadde fått det til med dildo, fordi jeg ikke var rutinert nok til å gjøre det rette automatisk, men måtte gjøre det bevisst, og det klarte jeg ikke når han kjørte fortere på enn jeg klarte å bruke teknikken. Når det gikk mer automatisk for meg var jeg ikke like avhengig av at han tar det med ro, men da hadde jo han funnet ut at jeg kom lettere når han tar det litt med ro, iallefall roer ned jevnlig, og det liker han godt, så etter det har jo han gjerne valgt å ta det mer med ro. Jeg kommer lettest fremdeles når han tar det litt med ro, selv om jeg altså ikke er like avhengig av det nå som i starten av å knekke koden. 

Vet ikke om dette kan være til hjelp for noen, men håper det. ❤

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Trolltunge skrev (46 minutter siden):

Beste måten jeg tror jeg kan beskrive hvordan jeg måtte lære meg å bruke musklene i underlivet er; Pust så langt ut du kan samtidig som du kobler underlivet på det slik at det skapes et press i underlivet. Pust så inn så langt du kan samtidig som du trekker med deg underlivet i det, så det blir et sug i underlivet. Kombiner pust ut og pust inn, med underlivet med, så det vekselvis blir press og sug i underlivet. Gjør det gjerne uten dildo først, til du føler at du får skikkelig tak i musklene i underlivet både på innpust og utpust. Øv deg så på det samme med dildo og onani, og kjen etter hvordan du får best tak og mest stimulering. 

Jeg forstår ikke helt dette, fordi systemet bekkenbunn og diafragma er som en tønne. Når man puster helt inn vil bekkenbunnen senkes max og når man puster helt ut vil den heves max. Trodde jeg. Blir ikke det motsatt av det du forklarer her? Eller hvilken vei går dette presset du snakker om?

Tror det du skriver lenger ned om tempostyring er kjempeviktig. Jeg må få partneren min til å forstå viktigheten 😊

Kan jeg spørre, fungerer det i ulike stillinger eller bør det være misjonær?

Anonymkode: c2ca0...450

• Liker 1
Skrevet

Stimulere klitoris til man nesten kommer, flere ganger, deretter stimulere g-punktet uten å røre klitoris. Jeg får det bare til alene foreløpig. Men det er veldig godt, en dypere orgasme, og som bonus kan man også stimulere klitoris etterpå og kanskje få en orgasme til ☺️

Anonymkode: 6fbf6...6d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
anon01 skrev (5 timer siden):

Det er mange som ikke opplever vaginal orgasme.

Jeg er en av de som er "heldig" og opplever vaginal orgasme, og foretrekker det.

Jeg har brukt lang tid på å finne leketøy som passer meg for å kunne oppnå det alene. 
Så det er mitt tips; kjøp inn litt forskjellige størrelser av dildoer og eventuelt en vibrator eller to, test ut og finn ut hva DU LIKER, og hva som passer for deg. Kle deg gjerne opp i litt fint undertøy eller hva enn du trenger for at dette skal bli en deilig opplevelse for deg!

Bytter du på størrelsene eller ender du oftest opp med en bestemt? Jeg tenker for egen del at halve leiligheten full blir i drøyeste laget.🤪

Anonymkode: 7fd50...772

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt dette, fordi systemet bekkenbunn og diafragma er som en tønne. Når man puster helt inn vil bekkenbunnen senkes max og når man puster helt ut vil den heves max. Trodde jeg. Blir ikke det motsatt av det du forklarer her? Eller hvilken vei går dette presset du snakker om?

Tror det du skriver lenger ned om tempostyring er kjempeviktig. Jeg må få partneren min til å forstå viktigheten 😊

Kan jeg spørre, fungerer det i ulike stillinger eller bør det være misjonær?

Anonymkode: c2ca0...450

Herregud, her sitter jeg i stua med familie og puster ut og inn for å kjenne etter, men det blir som jeg skrev det når jeg "griper tak" i musklene i underlivet på de måter jeg bruker under sex. Trekker opp ved innpust, og presser ned ved utpust. 

Om jeg trekker pusten dypt inn og ut uten å trekke med underlivet bevisst stemmer det du skriver bedre, men da er det ikke særlig bevegelse i underlivet overhodet. Ingen seksuell virkning. Ingen tak i de essensielle musklene. 

Endret av Trolltunge
Skrevet
Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Herregud, her sitter jeg i stua med familie og puster ut og inn for å kjenne etter, men det blir som jeg skrev det når jeg "griper tak" i musklene i underlivet på de måter jeg bruker under sex. Trekker opp ved innpust, og presser ned ved utpust. 

Om jeg trekker pusten dypt inn og ut uten å trekke med underlivet bevisst stemmer det du skriver bedre, men da er det ikke særlig bevegelse i underlivet overhodet. Ingen seksuell virkning. Ingen tak i de essensielle musklene. 

Du skal ha takk for arbeidsinnsatsen på disse kvinnenes vegne. Eksprimentere med dette under familiemiddagen.🥶

Anonymkode: 7fd50...772

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...