Gå til innhold

Ønsker tips om notat-app hvor man kan dele notater innad i familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips om en app der man kan skrive korte og lange notater, huskelister og slikt, og som enkelt kan deles med familien. Nå bruker vi bare apples notater-app, men synes ikke delingen av notater fungerer så sømløst som vi ønsker. Så håper noen her inne har tips. Det kan gjerne være en kjøpe-app hvis det betyr at vi slipper reklamer og forstyrrende elementer. 

Anonymkode: c768b...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det var helt det du spurte etter… men vi bruker Telegram og har gruppechat for familien der. Kan dele filer, video/-tale/-tekstmelding, bilder, location osv osv. Jeg og mannen har også egen gruppe for ting vi må huske å handle og en for ukens middager

Anonymkode: 86597...6c2

Skrevet

Google keep.

Anonymkode: 24d0c...fac

• Liker 2
Skrevet

Google keep. 

Du kan opprette forskjellige notater, slik som 

- handleliste

- huskeliste

- osv

Hvert notat kan ha sine deltakere, med eller uten rettigheter for å endre det som står der. 

Disse brukes flittig(hver eneste dag av oss) 

Anonymkode: 23ee0...a76

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også brukt Google Keep. Lett å bruke, mange muligheter, problemfri deling. Kan brukes på tvers av telefon/PC/brett. Det er nesten ingen reklame, og den lille reklamen som er er veldig lite påtrengende. 

Det eneste som irriterer meg er at den i blant er treg i oppstarten, og bruker lang tid på å laste inn handlelista mi. Men så har den over 5 år med utkryssede elementer i backloggen også. 

Anonymkode: 37448...6b2

Skrevet

Takk for tips om google keep :) Hvordan er den i forhold til Trello? Har fått den anbefalt fra flere, men den ser så avansert ut for oss.

Anonymkode: c768b...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...