Gå til innhold

Var det jeg gjorde galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For litt siden begynte jeg og få bra kjemi med en kjempe koselig gutt. Han var hos meg to ganger og vi sov sammen. Vi har ikke møtt familiene til hverandre enda, og har enda ikke hatt sex eller vært så veldig intime.

Vi hadde heller ikke snakket om hva vi var for noe. Om vi var en greie eller om vi skulle ta det noe videre. Forrige uke skrev han med en jente på tinder, og skylte på at han gjorde det fordi han så at jeg hadde varslinger fra appen. Men dette var gammelt, fordi har ikke brukt appen siden i sommer og det fikk han se. Men han snakket fortsatt med ei der. 

Jeg var veldig usikker på hva jeg følte ovenfor han, og klarte ikke og kjenne om jeg var forelska selvom han sa han hadde sterke følelser. Så på lørdag så hadde jeg sex med en veldig god kompis av meg, som jeg så og si var sammen med i fjor og hadde litt følelser for. Men etter det fikk jeg virkelig opp øynene og tenkte at sånn her vil jeg ikke holde på lenger, jeg vil ha et stabilt forhold nå. Og fant på en måte ut at jeg kanskje hadde litt følelser for denne gutten. Og de følelsene jeg hadde for han jeg lå med var borte.

Jeg syntes selv at det var en bra ting for da fikk jeg opp øynene og innså at det var han jeg ville ha. Men som sagt vi har ikke hatt sex, ikke møtt noen av familiene til hverandre, jeg har ikke vært hos han, vi har heller ikke snakket noe om hva vi er. Kun sovet sammen 2-3 ganger. 

Men jeg har ikke dårlig samvittighet? Burde jeg ha det? Føler meg så drit og har hatt en klump i magen de siste dagene. Jeg vil virkelig ikke ha dårlig samvittighet og føler jeg har vært utro nesten…

Ønsker fine svar ❤️

Anonymkode: 5669c...e39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke treffe noen TO ganger, og vite om det er dem man vil ha.

Det tar en stund å bli kjent.

Dere må bare finne på ting sammen over lengre tid. Møte hverandres familier kan komme lenge etter det har blitt seriøst. 

Anonymkode: 2759a...cf0

• Liker 7
Skrevet

Nei nei du skal ikke ha dårlig samvittighet for det! 

Anonymkode: ec868...02a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan ikke treffe noen TO ganger, og vite om det er dem man vil ha.

Det tar en stund å bli kjent.

Dere må bare finne på ting sammen over lengre tid. Møte hverandres familier kan komme lenge etter det har blitt seriøst. 

Anonymkode: 2759a...cf0

Første gang vi var med hverandre var på en festival og da sov jeg mellom han og en kompis, andre gang etter en fest. Også har hatt sovet hos meg to ganger. Det er det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei nei du skal ikke ha dårlig samvittighet for det! 

Anonymkode: ec868...02a

Tusen takk❤️❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet, men det er kanskje et slags tegn at det føltes så feil for deg?

Det kan bety at du føler mer for den nye fyren enn du er klar over.

Skrevet
Isambard skrev (13 minutter siden):

Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet, men det er kanskje et slags tegn at det føltes så feil for deg?

Det kan bety at du føler mer for den nye fyren enn du er klar over.

Ja, var det jeg også følte. Så jeg syntes i seg selv at det var litt bra - men han syntes det var unødvendig og han ble forbanna når jeg sa det. Men allikevel så hadde vi ikke snakket om hva vi var, jeg var ikke helt sikker enda og vi har heller ikke hatt samleie. Men allikevel føler jeg at han fortjener noen som er bedre en meg og ikke gjør sånt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, var det jeg også følte. Så jeg syntes i seg selv at det var litt bra - men han syntes det var unødvendig og han ble forbanna når jeg sa det. Men allikevel så hadde vi ikke snakket om hva vi var, jeg var ikke helt sikker enda og vi har heller ikke hatt samleie. Men allikevel føler jeg at han fortjener noen som er bedre en meg og ikke gjør sånt.

Han trodde sikkert det var mer mellom dere, og ble skuffet.

Du hadde full rett til å gjøre det du gjorde, men det var kanskje ikke så smart hvis du er interessert i den nye fyren.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei!

For litt siden begynte jeg og få bra kjemi med en kjempe koselig gutt. Han var hos meg to ganger og vi sov sammen. Vi har ikke møtt familiene til hverandre enda, og har enda ikke hatt sex eller vært så veldig intime.

Vi hadde heller ikke snakket om hva vi var for noe. Om vi var en greie eller om vi skulle ta det noe videre. Forrige uke skrev han med en jente på tinder, og skylte på at han gjorde det fordi han så at jeg hadde varslinger fra appen. Men dette var gammelt, fordi har ikke brukt appen siden i sommer og det fikk han se. Men han snakket fortsatt med ei der. 

Jeg var veldig usikker på hva jeg følte ovenfor han, og klarte ikke og kjenne om jeg var forelska selvom han sa han hadde sterke følelser. Så på lørdag så hadde jeg sex med en veldig god kompis av meg, som jeg så og si var sammen med i fjor og hadde litt følelser for. Men etter det fikk jeg virkelig opp øynene og tenkte at sånn her vil jeg ikke holde på lenger, jeg vil ha et stabilt forhold nå. Og fant på en måte ut at jeg kanskje hadde litt følelser for denne gutten. Og de følelsene jeg hadde for han jeg lå med var borte.

Jeg syntes selv at det var en bra ting for da fikk jeg opp øynene og innså at det var han jeg ville ha. Men som sagt vi har ikke hatt sex, ikke møtt noen av familiene til hverandre, jeg har ikke vært hos han, vi har heller ikke snakket noe om hva vi er. Kun sovet sammen 2-3 ganger. 

Men jeg har ikke dårlig samvittighet? Burde jeg ha det? Føler meg så drit og har hatt en klump i magen de siste dagene. Jeg vil virkelig ikke ha dårlig samvittighet og føler jeg har vært utro nesten…

Ønsker fine svar ❤️

En man  hadde glatt gjort dette uten noen form for samvittighet. 

Anonymkode: 49c56...1fa

• Liker 1
Skrevet
Isambard skrev (9 minutter siden):

Han trodde sikkert det var mer mellom dere, og ble skuffet.

Du hadde full rett til å gjøre det du gjorde, men det var kanskje ikke så smart hvis du er interessert i den nye fyren.

Jeg visste ikke før jeg gjorde det, at jeg faktisk hadde følelser for han og det har jeg sagt til han. Var en sånn rar følelse, men med tanke på at han var her mente han det var noe ihvertfall. Men jeg har sikkelig dårlig samvittighet og er redd han skal bruke det mot meg senere og kanskje mene han fortjene bedre

Skrevet

Syntes du ikke burde tenke noe over det

Skrevet

Du bør ha dårlig samvittighet. Ekkelt med folk som ligger med andre i datingfasen, la han finne seg ei med karakterstyrke som du totalt mangler.

Anonymkode: 65129...ac9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du bør ha dårlig samvittighet. Ekkelt med folk som ligger med andre i datingfasen, la han finne seg ei med karakterstyrke som du totalt mangler.

Er det virkelig ekkelt når man er usikker på en person fordi man ikke vet hva ståa er. Når man ikke har hatt sex, ingen relasjon til familie, kun møt hverandre hjemme hos meg to ganger. Han var på tinder og jeg var. Greit nok han trodde det var en greie, men jeg hadde litt følelser fortsatt for han jeg lå med?

Skrevet

Når du dater og sover over med en mann 2 ganger for så å knulle en annen etterpå så er det lureste du kan gjøre å droppe første mannen, for ingen mann med selvrespekt vil finne seg i det

Anonymkode: 504bb...90c

• Liker 6
Skrevet

Litt ugreit å gjøre det sånn. Man har liksom ikke sex med andre mens man blir kjent med noen med tanke på fast forhold. 
Om du ikke har dårlig samvittighet, så har du ikke det. Ikke noe å gjøre med det. Men jeg anbefaler deg å ta en runde med deg selv og kjent etter om du virkelig har følelser for han. 

• Liker 3
Skrevet
Blåjojo skrev (1 time siden):

Litt ugreit å gjøre det sånn. Man har liksom ikke sex med andre mens man blir kjent med noen med tanke på fast forhold. 
Om du ikke har dårlig samvittighet, så har du ikke det. Ikke noe å gjøre med det. Men jeg anbefaler deg å ta en runde med deg selv og kjent etter om du virkelig har følelser for han. 

Ja enig at det var ugreit, men på dette tidspunktet så visste jeg ikke hva jeg følte. Jeg følte mer for han jeg lå med der og da fordi vi har hatt en greie i mange år og har planlagt ting sammen som fremtid osv. Men dagen etterpå hadde jeg ikke den samme følelsen som før og jeg følte jeg heller ville satse på denne nye gutten og at jeg hadde kanskje litt følelser. 

Så for min del så mener jeg det var bra at det skjedde sånn at jeg innså ting litt bedre. Men som sagt så har vi møtes 3 ganger og visste ikke om følelsene var der riktig enda. Men allikevel føler jeg på noe rart. Vet ikke om jeg har samvittighet til og starte noe med han nå etter dette…

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja enig at det var ugreit, men på dette tidspunktet så visste jeg ikke hva jeg følte. Jeg følte mer for han jeg lå med der og da fordi vi har hatt en greie i mange år og har planlagt ting sammen som fremtid osv. Men dagen etterpå hadde jeg ikke den samme følelsen som før og jeg følte jeg heller ville satse på denne nye gutten og at jeg hadde kanskje litt følelser. 

Så for min del så mener jeg det var bra at det skjedde sånn at jeg innså ting litt bedre. Men som sagt så har vi møtes 3 ganger og visste ikke om følelsene var der riktig enda. Men allikevel føler jeg på noe rart. Vet ikke om jeg har samvittighet til og starte noe med han nå etter dette…

Fint at du har tenkt over hvorfor du gjorde det. 
Du finner nok ut av hva du skal gjøre videre😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det virkelig ekkelt når man er usikker på en person 

Da bruker man tid på å finne det ut, ikke ligge med andre.

Anonymkode: 31245...379

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg følte mer for han jeg lå med der og da fordi vi har hatt en greie i mange år og har planlagt ting sammen som fremtid sammen...

Så du var egentlig ikke fri til å starte med å date andre?

Anonymkode: 31245...379

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Enig, det er noe med å være ryddig og å ikke starte dating med en ny før en har avsluttet og ryddet i andre relasjoner.

Anonymkode: 7400d...f65

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...