Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 28. november 2005 #1 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har hatt min første fotsoneterrapi i dag i forbindelse med at vi snart skal begynne med prøverrør veldig snart.Er det noen som har prøvd det, og har det lykktes eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 28. november 2005 #2 Del Skrevet 28. november 2005 Min mor holdt på som fotsoneterapeut en gang i tiden, og hun utførte dette på en kvinne som hadde problemer med å få barn (hvilke problemer vet jeg ikke, men de hadde uansett prøvd en stund). Hun ble gravid etter dette. Så man skal aldri si aldri... koster jo ikke noe å prøve, og det kan vel neppe skade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #3 Del Skrevet 28. november 2005 At det ikke koster noe er vel ikke helt sant, for det er dyrt. Neida, jeg er klar over at du ikke mente det sånn. Jeg har på følelsen at akupunktur og homeopati er mest brukt ved IVF/ICSI, men fotsoneterapi virker jo på mye så det er nok ikke negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå